عضو شوراي مرکزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: احزاب و گروها بايد در نظر داشته باشند که منافع ملي را فداي منافع شخصي و قبيله‌اي خود نکنند و بدنبال فرد صالح بروند.

حجت‌الاسلام عليرضا سليمي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر جلوگيري  از جنجالي شدن فضاي سياسي کشور در آستانه انتخابات گفت: هر گروه بدنبال تاييد کانديداي مطبوع خودش باشد و از هرگونه تخريب، توهين و افترا دوري کند.

عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در ادامه افزود: پذيرش نتيجه انتخابات از ديگر موارد رعايت اخلاق انتخاباتي است يعني هر فرد و گروهي که در انتخابات به نتيجه مورد نظر خود نرسد، بايد با ظرفيت اين واقعيت را قبول کرده و به قانون و نظر اکثريت مردم احترام بگذارد.

سليمي تصريح کرد: احزاب و گروها بايد در نظر داشته باشند که منافع ملي را فداي منافع شخصي و قبيله‌اي خود نکنند و  بدنبال فرد صالح بروند.

عضو شوراي مرکزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در پايان با اشاره به مسئله تبليغات در آستانه انتخابات خاطر نشان کرد: در مسئله تبلبيغات نبايد همانند غرب عمل شود و همچنين بايد به اسلامي بودن نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران توجه داشته باشيم لذا از ورود زود هنگام به مسئله انتخابات به جديت خودداري کنيم و به تاکيدات مقام معظم رهبري در امر انتخابات اهتمام جدي بورزيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: جنجالی ، رهبری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار