عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين گفت: نبايد انرژي قوا و مسئولان در گير ورود زودهنگام به مباحث انتخاباتي شود چرا که آنان را از انجام وظايفشان بازمي‌دارد و در مقطع کنوني بايد به فکر عملياتي کردن اقتصاد مقاومتي و فرامين رهبر معظم انقلاب باشند.

محمدحسين عرب‌پور در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري مبني بر اينکه "انتخابات نزديک نيست ولي برخي از همين حالا وارد اين عرصه مي‌شوند که اصلا اين مسئله را تاييد نمي‌کنيم زيرا هر چيزي بايد در جاي خود و وقت خود انجام شود"، گفت: مقام معظم رهبري با هوشياري کامل بارها نسبت به ورود زودهنگام به انتخابات هشدارهايي را داده‌اند.

عضو جامعه اسلامي مهندسين ادامه داد: ورود زودهنگام به فضاي انتخاباتي، به کشور ضربه مي‌زند و مسئولان بايد در برهه کنوني تمامي توان خود را براي بهبود وضعيت اقتصادي به کار بگيرند.

وي تصريح کرد: درگير کردن کشور به بحث‌هاي انتخاباتي در شرايط کنوني به نفع مردم نيست چرا که در حال حاضر کشورمان درگير مقابله با جنگ اقتصادي غرب است.

عرب‌پور با خطاب قرار دادن مردم افزود: مردم بايد کانديداهايي که قصد ورود زودهنگام به انتخابات را دارند، شناسايي کنند چرا که آنان به فکر منافع مردم و کشور نيستند.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين خاطر نشان کرد: نبايد انرژي قوا و مسئولان درگير ورود زودهنگام به مباحث انتخاباتي شود چرا که آنان را از انجام وظايفشان بازمي‌دارد و در مقطع کنوني بايد به فکر عملياتي کردن اقتصاد مقاومتي و فرامين رهبر معظم انقلاب باشند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، ورود ، زود ، هنگام ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار