معاون اول رئيس‌جمهور در جمع مردم سيل‌زده بهشهر در استان مازندران حضور يافت و ضمن ابراز همدردي با آنان، از آسيب‌ديدگان دلجويي کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست‌جمهوري، محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس‌جمهور در جريان سفر به استان مازندران با حضور در شهرستان بهشهر از نزديک از خانه‌هاي آسيب‌ديده و اماکن تخريب شده اين منطقه بازديد کرد و ضمن تسليت به داغديدگان اين حادثه، در خصوص بازسازي و جبران خسارات به اهالي اين منطقه قول مساعد داد.

معاون اول رئيس‌جمهور در جمع مردم خاطرنشان کرد: امروز آمده‌ايم تا از نزديک مسائل و مشکلات شما را ببينيم و آثار و خرابي‌هاي ناشي از سيل را از نزديک بررسي کنيم.

وي افزود: بلافاصله پس از اين بازديد جلسه‌اي را براي بررسي مشکلات و ميزان خسارات برگزار خواهيم کرد و با اختيارات کامل دولت براي جبران اين خسارات تصميم‌گيري مي‌کنيم.

وي افزود: گزارش‌هاي رسيده تمامي اطلاعات لازم را در خصوص ميزان ويراني‌ها و تخريب‌ها به ما داده است و جاي هيچ نگراني‌اي وجود ندارد.

وي با بيان اينکه ستاد بحران وزارت کشور، فرمانداري و نيروهاي هلال احمر همگي بسيج شده‌اند و به هيچ عنوان از شما غفلت نخواهند کرد.

معاون اول رئيس‌جمهور تأکيد کرد امشب تصميمات خود را از طريق رسانه‌هاي گروهي و صدا و سيماي استان به اطلاع مردم عزيز خواهيم رساند.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: رحیمی ، بهشهر ، سیل ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار