سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویر یزد گفت: خوشبختانه طبق قرعه کشی انجام شده ما در نخستین هفته مسابقات لیگ برتر والیبال در یک بازی خانگی میزبان تیم آلومینیوم المهدی بندر عباس هستیم.

عباسعلی میرحسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به آنکه تیمهای لیگ برتری از هفته دوم و سوم لیگ شکل اصلی تیمی خود را به دست آورده و قوی تر می‌شوند، انجام یک بازی خانگی در هفته اول مسابقات لیگ برتر تا حد قابل توجهی به نفع ماست.

وی یادآور شد: ما امسال برای نخستین بار ازمهدی مهدوی در پست پاستور دعوت به همکاری کرده ایم با توجه به حساسیت این پست، در اردوی تدارکاتی ترکیه و بازیهای دوستانه انجام شده در این کشور و پس از آن در ایران مهدوی توانسته به خوبی با دیگر بازیکنان تیم هماهنگ شود به طوری که ما از این ناحیه مشکل خاصی را احساس نمی‌کنیم، خوشبختانه شاگردانم در حال حاضر به 85 درصد آمادگی رسیده اند.

ميرحسيني یادآور شد: با توجه به کاهش تعداد تیمهای شرکت کننده در لیگ برتر امسال و 12 تیمی شدن لیگ همچنین تقسیم بازیکنان قدرتمند به خوبی میان تیمها به  طور ما امسال شاهد بازیهای حساس وسنگینی خواهیم بود.

سرمربی پیشگامان کویر یزد گفت: در تیمهای والیبال لیگ برتری امسال بازیکنان مطرح و صاحب نامی حضور دارند که این امر سطح مسابقات را ارتقا خواهد داد، حضور این گونه خارجی ها در تیمهای ایران به نظر من 2 علت دارد نخست آنکه تیم ملی ایران به لیگ جهانی راه یافته و این امر باعث شده تا دیگر کشورها روی والیبال کشورمان حساب ویژه ای باز کنند،‌ دیگر آنکه لیگ ایتالیا از نظر مالی به مشکل برخورد کرده و تیمهای باشگاهی ایران به مراتب بهتر از ایتالیایی ها قرار دارد می‌بندند!این امر باعث شده تا بازیکنان شاخص جهان به سمت ایران گرایش پیدا کنند، به طور کلی در لیگ امسال طریقه جذب نیروهای خارجی به نوعی حرفه ای تر و کارشناسانه صورت گرفته است.

وی درخصوص شناخت از تیم آلومینیوم المهدی بندر عباس، حریف یزدی ها در هفته اول لیگ گفت: با توجه به آنکه هفته اول مسابقات را در پیش داریم از حریف خود شناخت چندانی نداریم، اما متیف" پاسور بلغار تیم بندر عباس چند سالی در ترکیب تیم یزد بازی کرده ما به نوع پاسهای وی شناخت کافی داریم واین امر می‌تواند در شناسایی حریف برای بازی بهتر کمک بزرگی به ما داشته باشد./مح
برچسب ها: تیم ، والیبال ، مهدی مهدوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار