اوباما چهارسال پیش توانست در این دانشگاه، شکست سختی به جان مک کین رقیب خود بدهد و حتما خاطره خوبی از این دانشگاه دارد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ششم نوامبر سالجاری برگزار می شود و میت رامنی و باراک اوباما در حال آماده کردن خود برای یک رویارویی سخت دیگر در مناظره تلویزیونی هستند که می تواند برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سرنوشت ساز شود.

گفته می شود بیش از 60 میلیون نفر در سراسر این کشور به تماشای این مناظره می نشینند.

دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است برای دومین بار با یکدیگر مناظره کنند که این اتفاق در در دانشگاه هافسترا در شهر نیویورک برگزار خواهد شد و انتظار می رود دو طرف درباره برنامه های خود بویژه برای مقابله با بحران اقتصادی و چالش های سیاست خارجی ایالات متحده بحث کنند.



اوباما چهارسال پیش توانست در این دانشگاه، شکست سختی به جان مک کین رقیب خود بدهد و حتما خاطره خوبی از این دانشگاه دارد. مشاوران انتخاباتی اوباما گفته اند که وی می خواهد چهره ضعیف ترسیم شده از خود در مناظره اول را بازسازی کند.

رسانه های می گویند باراک اوباما خود را در هتلی در شهر ویلیامزبورگ ایالت ویرجینا زندانی کرده و در حال آماده کردن خود برای این مناظره سرنوشت ساز است. میت رامنی نیز از چند روز پیش در خانه خود در ماساچوست نشسته و سخت مشغول جمع آوری اطلاعات مورد نیاز برای مناظره امشب است .



مجری مناظره نود دقیقه ای سه شنبه شب کندی کرولی خبرنگار سیاسی شبکه تلویزیونی سی ان ان خواهد بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار