طی مراسمی با حضور مدیر عامل و معاونان شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) شوشتر چهاردهیمن برداشت از مزارع نیشکر این شرکت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز خوزستان،پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان محلی و شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) چهاردهمین برداشت نیشکر از مزارع این شهرستان با برگزاری مراسم شکرگذاری آغاز شد.

شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) شوشتر در فاصله 32 کیلومتری جنوب شهرستان در بخش شعیبیه واقع است که از سال 1378 کار کشت و برداشت نیشکر را آغاز کرده است.

 

بر اساس این گزارش کشت نیشکر در مزارع این شرکت در سال‌جاری 12 هزار و 500 هکتار از مزارع این شرکت آماده برداشت شده و یک سال از داشت آن‌ها می‌گذرد.

بر این اساس، مساحت اراضی این شرکت بیش از 15 هزار و 300 هکتار است که بخشی از این میزان به جاده‌ها و کانال‌ها اختصاص یافته و بخش دیگر به کشت  نیشکر و تاسیسات کارخانه اختصاص دارد.

بر اساس این گزارش، این شرکت در دشت شعیبیه شوشتر واقع شده است و از رودخانه‌های دز و شاخه شطیط رودخانه کارون آب برداشت می‌کند.

ملاس و باگاس این شرکت برای تولیداتی مانند MDF ، الکل و خوراک دام استفاده می‌شود و بخش زیادی از این تولیدات برای فروش به شرکت‌های جانبی ارسال می‌شود./س
برچسب ها: برداشت ، نیشکر ، شوشتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۵:۲۸ ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
باسلام
تصویرتون متعلق به چغندره نه نیشکر
تو شوشتر چغندر نیست
***** کشت و صنعت نیشکر ***