رئيس فراكسيون اصولگرايان مجلس گفت: تجربه سوال از رئیس‌جمهور در مجلس هشتم تجربه موفقی نبوده و ما علاقه‌مندیم سوال منتفی شود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران غلامعلي حدادعادل نماينده مردم تهران در مجلس پس از پايان جلسه علني امروز(چهارشنبه) بهارستان و با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص طرح سوال از رئيس جمهور گفت: علاقه‌منديم طرح سوال از رئيس جمهور منتفي شود.

 وي همچنين درخصوص اظهار نظر علي مطهري مبني بر اينکه طرح سوال از رئيس جمهور منتفي نمي‌شود، اظهار داشت:  آقاي مطهري نظر خودش را گفته و فراکسیون هم نظر خودش را دارد، وي جزو فراکسيون ما نيست.

حداد همچنين در پاسخ به اين سوال که آيا با فراکسيون رهروان ولايت نشستي در خصوص طرح سوال از رئيس جمهور خواهيد داشت، تصريح كرد: نشستي در اين زمينه نداشتيم ولي علاقه‌مندهستيم تا با اين فراکسيون جلسه‌اي در اين زمينه برگزار كنيم.

رئيس فراکسيون اصولگرايان همچنين افزود: فراکسيون رهروان در خصوص طرح سوال از رئيس جمهور به صورت رسمي اظهار نظر نکرده و موافقت يا مخالفت خود را اعلام نكرده است.

عضو کميسيون فرهنگي مجلس در خصوص توقف روزنامه شرق نيز اظهار داشت: معتقدم کاريکاتور اين روزنامه خوب نبود.

حداد عادل در پايان خصوص مباحث مربوط به سعيد مرتضوي و حضور وي در سازمان تامين اجتماعي نيز گفت: رسانه‌ها بايد زمينه‌ساز ايجاد آرامش در جامعه شوند و نبايد با مطرح‌کردن مسائل قديمي اين آرامش را برهم زنند.
انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار