وزیر ورزش و جوانان گفت: سعی می کنم نسبت به سن و سالم ورزش را کماکان ادامه دهم و باید ورزش کردن نیز مطابقت با سن و سال باشد همچنين ورزش مورد علاقه ام پیاده روی و شنا است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران همایش ورزش صبحگاهی از ساعت 6:30 صبح امروز پنجشنبه 27 مهر در پارک ملت برگزار شد که محمد عباسی، وزیر ورزش نیز به همراه تنی چند از مسئولان ورزش و مسئولان ورزش همگانی تهران در این همایش که در پارک ملت برگزار شد،حضور یافتند و دقایقی را به همراه سایر ورزش دوستان و ورزشکاران به پیاده روی پرداختند.

شایان ذکر است، همایش ورزش صبحگاهی زیر نظر معاونت ورزش همگانی و بانوان وزارت ورزش و جوانان با همکاری فدراسیون ورزش همگانی برگزار شد.

*محمد عباسی: پیاده روی و شنا ورزش اصلي من است

محمد عباسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من به دليل اينکه اکثراً در مسافرت هستم هرگاه وقت داشته باشم ورزش می کنم ولی انجام اين کار به استمرار نیاز دارد چون ورزش مداوم، سلامتی مداوم را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: برگزاری همایش های ورزش صبحگاهی و همگانی به دلیل این است که این نهادها باعث تبلیغات شوند تا ورزش بین شهروندان ترویج پیدا کند.

عباسی خاطرنشان کرد: هفته ورزش نشان می دهد که همه روزهاي سال باید روز ورزش باشد، والدین نیز مشوق خوبی برای جوان ترها هستند که آنها به همراه فرزندانشان در ورزش هاي صبحگاهی حضور پیدا می کنند و این مسئله به توسعه و ترویج ورزش کمک می کند.

وی در مورد وضعیت سلامتی جسمانی خود گفت: وضعیت جسمانی ام خوب است ولی چند وقت قبل به دلیل ورزش کردن زانویم عارضه کوچکی پيدا کرده بود اما هم اکنون بهتر شده است و وزنم هم نسبت به قدم متعادل است و سعی می کنم نسبت به سن و سالم ورزش را کماکان ادامه دهم و باید ورزش کردن نیز مطابقت با سن و سال باشد ورزش مورد علاقه ام پیاده روی و شنا است./مح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار