با توجه به مشکلات مالي تيم فوتبال استقلال، مديرعامل، سرمربي و اعضاي هيت مديره اين باشگاه براي رفع مشکلات و ديدار با عباسي وارد وزارت ورزش شدند و درخصوص شرايط کنوني آبي پوشان بحث و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، پس از جلسه سه جانبه اي که روز گذشته بين رويانيان، فتح اله زاده و امير قلعه نويي انجام شد، امروز 25 مهر ساعت 9:33 مديرعامل استقلال وارد وزارت ورزش شد.



مدیر عامل استقلال در وزارت عنوان کرد: اوضاع ادامه دار باشد رفتنی هستم

مدیر عامل تیم استقلال و امیر قلعه نوعی سرمربی تیم به وزارت ورزشی رفتند، تا با وزیر درخصوص مسائل مالی گفتگو کنند، مدیر عامل تیم استقلال در گفتگو با وزیر اعتراض خود را به شرایط اعلام کرد.

بنا بر اين گزارش، مدیر عامل تیم استقلال به وزیر ورزشی اعلام کرد شرایط برای تیم ایده آل نیست و این موضوع باعث می‌شود که اعضای این تیم، انگیزه ای برای حضور در استقلال نداشته باشد.

فتح اله زاده اعلام کرد اگر شرایط ادامه داشته باشد، ما که ترجیح می‌دهیم برویم.

شنيده ها حاکي از اين است که بحران مالي استقلال، پاي فتح اله زاده را به وزارت ورزش باز کرده است.

شايان ذکر است، شهرياري پس از فتح اله زاده در ساعت 9:45 وارد وزارت ورزش شد.



شهرياري، عضو هيئت مديره تيم فوتبال استقلال در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: امروز طي صحبت هايي که ميان اعضاي هيئت مديره باشگاه استقلال شده بود قرار است يک جلسه اي را با محمد عباسي، وزير ورزش و امور جوانان داشته باشيم.



امير قلعه نويي ساعت 9:55 براي حضور در جلسه به منظور رفع مشکلات باشگاه استقلال وارد وزارت ورزش شد.



مقداد نجف نژاد عضو هيئت مديره باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: اين جلسه به منظور بررسي مشکلات باشگاه آبي پوش پايتخت است و اصلي ترين موضوعي که قرار است در مورد آن بحث شود، مشکلات مالي استقلالي ها است و اميدواريم که در پايان اين جلسه به نتايج مطلوبي دست يابيم.

شايان ذکر است، جلسه اعضاي هيئت مديره به همراه مديرعامل و سرمربي استقلال با وزير ورزش در ساعت 12:45 به پايان رسيد و مقداد نجف نژاد نخستين کسي بود که از جلسه بيرون آمد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۸ ۲۵ مهر ۱۳۹۱
قلعه نوعی اون روزی که می گفتی ترختور پول نداره بیاد با بازیکنان تسویه کنه من بیام ترختور شما دلت با استقلال بود/ استقلال پول داشت رفتی استقلال؟ شما میدونستی پول نداره اما رفتید! فکر نکنید مردم اذربایجان......
آخرین اخبار