زن تبهكار كه با ديدن خودروي بي‌سرنشين به سرقت آن دست زده بود در تعقيب و گريز خياباني دچار سانحه شد و به كما فرو رفت.

  به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از ايران شوک ، عقربه‌هاي ساعت دقايقي از 8 شب گذشته بودند و باد نسبتاً سردي مي‌وزيد. مريم در حال عبور از خيابان بهمن مشهد بود كه ناگهان چشمش به در باز خودروي سواري و سوئيچ افتاد. وي با عجله داخل خودرو نشست و با روشن كردن خودرو از صحنه گريخت، اما زن 41 ساله نمي‌دانست دراين فرار نافرجام تا يك قدمي مرگ پيش خواهد رفت و در حادثه رانندگي، خواب كما در انتظار او است.
 صاحب رنوي مشكي رنگ كه در اين حادثه به سرقت رفت و واژگون شد گفت: ساعت حدود 8 شب 25 مهرماه بود كه در كنار خيابان بهمن و جلوي يك تعميرگاه ايستادم، من كه فكر نمي‌كردم كسي چشم به ماشين قراضه‌ام داشته باشد درهاي آن را باز گذاشتم براي دقايقي به داخل تعميرگاه رفتم تا سؤالي بپرسم اما ناگهان در تاريكي شب متوجه شدم زني غريبه داخل ماشينم نشست و آن را به سرقت برد. هر چه داد و فرياد كردم وي توجهي نشان نداد و با سرعت از محل فرار كرد.
 كريم افزود: با كمك يك موتورسوار به تعقيب خودروام پرداختم و زن با سرعت خيلي زياد در حال فرار بود كه پس از چند دقيقه در دور برگردان كاظم‌آباد كنترل خودرو را از دست داد و ماشينم پس از برخورد شديد با بلوك‌هاي سيماني واژگون شد. وحشت‌زده و هراسان خودم را به محل واژگوني رساندم و زن غريبه را از پشت فرمان بيرون كشيديم. حالش خيلي خراب بود و فوري با پليس 110 و اورژانس 115 تماس گرفتيم.من كيف دستي‌ام كه پر از پول و مدارك شناسايي‌ام بود را تحويل گرفتم و زن تبهكار نيز به بيمارستان انتقال يافت.
رئيس پليس مشهد درباره اين حادثه به شوك گفت: با اعلام حادثه واژگوني خودرو در دوربرگردان منطقه كاظم‌آباد مشهد، تيم‌هاي گشتي كلانتري خلق‌آباد و ديگر نيروهاي امدادي بلافاصله در محل حادثه حضور يافتند.
سرهنگ كريمي افزود: در اين حادثه زن 41 ساله كه مريم نام دارد و به شدت آسيب ديده است به بيمارستان انتقال و در حالت كما بستري شد.وي گفت: 6 ميليون تومان پول و مدارك شناسايي صاحب خودرو نيز كه داخل خودرو رنو بوده است تحويل وي شد و تحقيقات در اين باره ادامه دارد.
وي گفت: احتمال اين كه زن 41 ساله به موادمخدر صنعتي و شيشه اعتياد داشته باشد زياد است چون در داخل كيف وي تعدادي زر ورق مخصوص استعمال مواد مخدر كشف شده است./ف
برچسب ها: تعقیب ، تبهکار ، کما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار