بازیکن کمکی مهرام در جام باشگاه ها با دلخوری از حواشی سال قبل و پیش از جام باشگاه ها گفت: شخصیت من اینگونه نیست که وارد چنین حاشیه هایی شوم.

اوشین ساهاکیان از فصل قبل دلگیری هایی از خبرنگاران داشته و در چند ماه گذشته کمتر از همیشه حاضر به مصاحبه شده اما در حاشیه مسابقات جام باشگاههای آسیا در پاسخ به سوال خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ناراحتی های خود را توضیح داد: سال قبل انتظار نداشتم حرفهایی که مطرح شد را برایم درست کنند.

شکر خدا هیچ وقت بازیکنی نبوده ام که بخواهم باج بدهم و اگر کوچکترین باری را در این بسکتبال به دوش کشیده ام همه با همت خود و کار بزرگترهایی مثل کاپیتان تیم صمد نیکخواه، کامرانی، آفاق، حدادی و داوری بوده که من را حمایت کردند اما هیچوقت فکر نمی کردم آن حرفها را در موردم بزنند.

وی با اشاره به عکس و مطلبی که پیش از بازی سال قبل مقابل مهرام چاپ شد و به نوعی اتهام کم گذاشتن در زمین را مطرح کرد، ادامه می دهد: از دیدن آن مطلب شوکه شدم از اینکه از برخی حرفها و یک عکس سو استفاده کنند ناراحتم چون اخلاق و روحیاتم این نیست.اگر کسی بودم که واقعا چنین کارهایی را انجام می دادم انقدر ناراحت کننده نبود.ضمن اینکه در مطلب نوشته شده بود که مسئولان تیم هم ناراحتند و من هم ناراحتم که پس از ده سال بازی، مسئولان یک تیم نظرات اشتباه را تایید کردند.

*من را وارد حاشیه ها نکنند

اوشین خواهش کرد: از همه خواهش می کنم که از این به بعد من را وارد حاشیه ها نکنند چون کسی نیستم که وارد این مسائل شوم.هفته قبل هم به طرق مختلف در مورد موضوع جام باشگاهها سعی کردند وارد ماجرا شده و سوالهای خاص پرسیدند که این قصه ادامه پیدا کند اما من جوابی ندادم. البته تک تک خبرنگاران را دوست دارم چون در نهایت این افراد حامی بسکتبال هستند اما من هم به اندازه خود حق دارم چون این قضایا برایم قابل هضم نیست.

هر چند اوشین بعد از چند بار دردسر تصمیم داشت که دیگر مصاحبه نکند اما به هر حال بعد از بیان نارحتی ها از آمادگی خود و شرایط تیم گفت: یک ماه از تابستان را مسافرت و یک ماه قبل از آن را با مصدومیت دست و پنجه نرم می کردم با این شرایط از تمرین و بازی عقب مانده و نتوانستم آنطور که باید خود را آماده کنم البته با شرکت در بازیهای تدارکاتی چین تایپه به حدود 70 درصد آمادگی رسیدم.

*گرمای سالن اجازه نفس کشیدن نمی دهد

وی ادامه می دهد: شرایط تهویه سالن الریاضی واقعا بد و داخل زمین به قدری گرم است که نفسمان به سختی بالا می آید با این شرایط دوندگی زیادی برای تطبیق با این شرایط لازم است. واقعا فکر نمی کردم بازیهایی با این سطح چنین کیفیتی داشته باشد این برای بسکتبال آسیا افت دارد. البته هدف همه ما یکی است و می خواهیم در هر شرایطی قهرمان شویم.

*پایه قهرمانی سال بعد گذاشته شد

ملی پوش ماهان تاکید می کند: بسکتبال ما احتیاج به برد دارد، استارت آن هم در ژاپن زده شد. خیلی ها می گویند کاپ آسیا ضعیف بود اما ما کاری به اسم جام نداریم. تیم ما هم با ترکیب کامل به آن مسابقات نرفته بود اما به هر حال پایه قهرمانی سال بعد جام ملتها گذاشته شد.اگر در جام باشگاهها هم قهرمان شویم تنها پله سوم که همان جام ملتهای آسیا است می ماند.

اوشین به شرایط جام باشگاهها باز می گردد و در مورد کیفیت پایین مسابقات توضیح می دهد: به جز بحث سیستمهای تهویه سالن که به خصوص با حضور تعداد زیاد تماشاگر بدتر هم می شود، موضوع نوع برگزاری هم مطرح است. به غیر از الریاضی سایر تیمها واقعا ضعیفند و اختلاف 40 یا 50 امتیاز برای بسکتبال آسیا خوب نیست. تیمهایی مثل ترکمنستان و مغولستان تا به حال پا به این مسابقات نگذاشته بودند اما عربها هم از کم شدن حریفانشان نارحت به نظر نمی رسند و همه کاری برای دیر شدن مسابقات و قهرمانی خودشان انجام دادند البته ما هم پشت هم برای قهرمانی ایستاده ایم.

بازیکن کمکی مهرام اعتقاد دارد: اگر قرار است هر سال بازیها در این تاریخ برگزار شود و کیفیت این باشد،در مسابقات هم شرکت نکنیم چیزی را از دست نمی دهیم چون با وجود اسم آسیایی رقابت تنگاتنگی وجود ندارد و به تیم ها هم قبل از شروع لیگ لطمه می زند اما اگر کیفیت بازیها بالا باشد شرکت در آن خوب است.

*الریاضی خوب است ما بهتر

وی که تا به حال یک بار با تیم الریاضی روبرو شده، می گوید: به هر حال گل این بازیها دیدار الریاضی و مهرام است. یک شناخت کلی از این تیم داریم و تک به تک در تیم ملی نیز با بازیکنان ان روبرو شده ایم حتی بازیکن خارجی این تیم را هم تک به تک می شناسیم. الریاضی تیم خوبی است اما ما بهتر از آنها هستیم. اگر کمی تمرکز خود را حفظ کرده و آنچه هاشمی می گوید را انجام دهیم قطعا برنده می شویم.

ساهاکيان می افزاید: بازی سختی با الریاضی داریم و تنها امتیاز آنها شرط میزبانی است اما گوش ما از صدا و بوق تماشاگران پر است. با این اوصاف برد ما دور از دسترس نیست. تیم انها قوی است اما به نه به قدرت ما./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار