رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه 4 گفت: به منظور سطح آمادگی رده‌های سازمانی و افزایش آگاهی عمومی برنامه‌های متنوعی در راستای آشنایی شهروندان با بلایای طبیعی و آموزش همگانی، در منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسن کریمیان ضمن بیان این مطلب افزود: برنامه‌های مختلفی شامل برگزاری نمایشگاه با رویکرد آشنایی شهروندان با بلایای طبیعی و آموزش همگانی، برگزاری مانور با رویکرد پناهگیری صحیح،‌ تخلیه امن واسکان اضطراری،‌ نصب پیام‌های آموزشی از طریق پرتابل، تلویزیون شهری،‌عرصه و بیلبورد در سطح منطقه، تبلیغات محیطی در محدوده پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران سطح منطقه در این هفته برگزار شد.
شهردار منطقه 4 در ادامه به برگزاری جلسات مختلف ستاد مدیریت بحران در منطقه،‌ ناحیه و محلات در طول این هفته اشاره کرد و اظهار داشت: در این جلسات به انعکاس پیام‌های آموزشی از طریق پرتال‌های موجود، برگزاری مراسم پایدار سازی گروه‌های سنی دوام و دوره‌های آموزش تخصصی- تکمیلی، توزیع کتابچه‌های راهنمایی تشکیل گروه مدیریت بحران اماکن و پوستر و بروشورهایی با موضوعات مرتبط در سطح منطقه اقدام کرد.
حسین حسینی نژاد قائم مقام شهردار منطقه 4 در ادامه به برگزاری کلاس آموزشی توسط واحد آموزش اشاره کرد و ادامه داد: کلاس اطفا حریق و امداد برای دانش آموزان سطح منطقه با همکاری کارشناسان جمعیت هلال احمر و سازمان آتش نشانی برگزار شد.
حسینی نژاد تصریح کرد: همچنین با هماهنگی معاونت آموزش سازمان نسبت به برگزاری کارگاه‌های اصول تکنیک‌های تدوین برنامه عملیاتی واکنش در بحران و سامانه فرماندهی حادثه ICS با حضور نمایندگان سازمان‌های عضو ستاد مدیریت بحران منطقه اقدام شد.
مهدی مسیبی شهردار ناحیه 2 منطقه 4 تاکید کرد: ستاد مدیریت بحران ناحیه 2 جهت آموزش پیشگیری، مقابله و ارتقا سطح آمادگی شهروندان با حوادث و بالایای طبیعی با همکاری اعضا دوام محله شمس آباد، مجیدیه و ایستگاه 23 آتش نشانی منطقه 3، اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی همگانی با عنوان پیشگیری و مقابله با حوادث و بلایای طبیعی از جمله زلزله کرد.
شهردار ناحیه 2 منطقه 4 خاطر نشان کرد: در این کلاس آموزشی بروشورهای آموزشی در بین آتش نشانان داوطلب و شهروندان در ایستگاه 23 آتش نشانی محله شمس آباد و مجیدیه در ناحیه 2 برگزار شد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار