نمایش "کلاغ بلا توپ طلا" برای هنرمندان اجرا می شود

نمایش "کلاغ بلا توپ طلا" به کارگردانی علی یدالهی روز سه شنبه 2 آبان ساعت 18 برای هنرمندان تئاتر و تئاتر عروسکی و کودک و نوجوان روی صحنه می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این نمایش که در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان روی صحنه است و با استقبال خانواده ها و مدارس تهران روبرو شده روز سه شنبه 2 آبان برای هنرمندان تئاتر و تئاتر عروسکی و کودک و نوجوان اجرا می شود.

این نمایش زنده عروسکی ، داستان کلاغی را بیان می کند که عاشق طلاست و برای بدست آوردن توپی بزرگ از طلا سفری را آغاز می کند که طی آن با شخصیتی بزرگ و دوست داشتنی آشنا می شود.

علی یدالهی کارگردان و طراح این نمایش ،انوش معظمی شاعر، محمد فرشته نژاد آهنگساز ، بهزاد جاودان فر طراح حرکت، فرحناز نادری طراح لباس، فریبا دلیری طراح ماسک و علی پورطبیب طراح پوستر و بروشور هستند.

در این نمایش شاد و موزیکال هدیه حاجی طاهری ، مهرنوش شریعتی و عاطفه پیرنظر ایفای نقش می کنند.

نمایش "کلاغ بلا توپ طلا" ساعت 18 در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون واقع در پارک لاله اجرا می شود. شماره های این مرکز 88966119 و 09199377965 برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر فعال است.عکس ها و آخرین اخبار این نمایش را می توانید در آدرس www.kalaghebala.blogfa.com مشاهده کنید./ي2
برچسب ها: نمایش ، یدالهی ، کلاغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار