مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان از برگزاری هشتمین جشنواره سراسری تئاتر مهر با موضوع نمایشی هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان حسین واعظی، با اشاره به شایستگی، لیاقت و استعدادهایی که در شهر تاریخی کاشان وجود دارد گفت: برگزاری هشتمین جشنوراه تئاتر مهر امسال نیز بر اساس این استعدادها جنبه ملی پیدا کرده است.

وی افزود: با توجه به سابقه فرهنگی این شهرستان در طول زمان های متفاوت باید کاشان را از کمرنگ بودن بیرون آورده و شهرت فرهنگی را دوباره به این شهر تاریخی فرهنگی بازگرداند.

به گفته وی، برگزاری جشنواره ها و همایش ها در شهر فرهنگی کاشان با جنبه ملی، نماد قدرت و شهرت آن را در سطح کشور مطرح می کند.

مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان، داشتن تاریخچه ملی جشنواره تئاتر مهر در کاشان را یکی ازشاخصه ها و عوامل کمک به احیاء فرهنگ این شهرستان عنوان کرد.

واعظی، قدرت اتصال به امام رضا(ع) و تاثیر بالای جنبه معنوی این جشنواره با نام هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت که مایه افتخار ایرانیان است را از دیگر شاخصه های مهم این جشنواره دانست.

گفتنی است هشتمین جشنواره سراسری تئاتر مهر توسط فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان هر سال برگزار می گردد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.