رویا شریف، تهیه کننده فیلم سینمایی" عملیات مهد کودک" از تدوین و همچنین جلوه های ویژه رایانه ای این فیلم تا جشنواره فجر خبر داد.

رویا شریف، تهیه کننده فیلم سینمایی " عملیات مهد کودک" در گفتگو با خبرنگار  حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ گفت:  فیلمبرداری فیلم سینمایی " عملیات مهد کودک" به پایان رسیده و هم اکنون در حال تدوین است .
وی به تدوین طولانی این پروژه اشاره کرد و گفت: تدوین به همراه جلوه های بصری این پروژه سنگین به طور همزمان در حال انجام است .
شریف که از تهیه کنندگی این فیلم خرسند است، ابراز داشت: "عملیات مهد کودک " فیلم فاخری در ژانر کودک است که امیدوارم هنگام اکران با استقبال مخاطب و همچنین حمایت مسئولان همراه شود .
شریف به ساخت موسیقی این فیلم اشاره کرد و گفت: موسیقی کلیپ های مختلف این فیلم توسط " ناصر چشم آذر " آغاز شده است و در خلاصه داستان این فیلم آمده که چند کودک برای جلب توجه والدینشان دست بهکار بزرگی می زنند.
در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون علی رضا خمسه ، اکبر عبدی، شمس فضل الهی، حسام نواب صفوی، سروش صحت، مریم سعادت، فرزاد حسنی ، بهنوش بختیاری، لیلا بلوکات، نرگس محمدی ، امیر حسین رستمی، علی اسکندری، کیمیا حسینی، یاس نوروزی نقش آفرینی می کنند.
وی افزود: پیش از این قرار بود این فیلم برای حضور در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان آماده شود اما به دلیل این که نمی خواستم به کیفیت کار لطمه بخورد روند تولید را قدری کند کردیم  و در نهایت تصمیم گرفتیم تا در جشنواره  فیلم فجر به نمایش در آوریم .
وی تصریح کرد: تمایل بسیار دارم تا این فیلم در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید اما باید ببینیم آیا این فیلم می تواند در جشنواره فجر حضور داشته باشد./ص
برچسب ها: فیلم ، مهدکودک ، عملیات ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
مهد پروانه ها فردوس خراسان جنوبي
۱۴:۰۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
ضمن عرض تشكر لطفا فيلم را به اين استان محروم اكران فرماييد
آخرین اخبار