اقدام عجیب وزیر خزنه داری انگلستان در سوار شدن در بخش درجه یک قطار در حالی که بلیط بخش عادی را داشته است موجی از تعجب و البته ناراحتی را در جامعه انگلستان ایجاد کرده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، جرج آسبرون که دیروز عصر به قطار چسشایر به لندن سوار شده بود در حالی که بلیط بخش معمولی قطار را داشت ترجیح داد که به همراه دستیار خود در بخش درجه یک قطار بر روی صندلی بشیند. البته این مسئله از دید خدمه قطار پنهان نماد و آنها از مدیر قطار درخواست کردند که به این مسئله رسیدگی کند. شاهدان اعلام کرده اند که آقای وزیر خزانه داری در حدود 20 دقیقه با مدیر قطار بحث داشته است و نهایتا مجبور شده است تا 200 پوند بهای اضافه برای صندلی درجه یک را پرداخت کند.


عکس گرفته شده از "آسبرون" در قطار

جالب اینجاست که یکی از مسافران قطار که شاهد این مناظر بوده است تمام ماجرا را به صورت آنلاین و از طریق اینترنت تلفن همراه خود در فضای مجازی منتشر کرده است. او این طور نوشته است: "دستیار وزیر به مامور جمع آوری بلیط می گوید ما نمی توانیم به بخش معمولی برویم و درخواست می کند که در بخش درجه یک باقی بماند."

نکته جالب این است که سخنگوی وزیر بعد از این حادثه جالب سعی کرده است به گونه مسئله پیش آمده را رفع کند. وی در بیانیه ای اعلام کرده است: آقای وزیر قصد داشتند تا با قطاری چند ساعت زودتر به لندن بازگردند و بلیط معمولی را نیز رزرو کرده بودند، اما به دلیل تغییر برنامه مجبور به تغییر قطار شدند و به همین دلیل در بخش معمولی جا پیدا نکردند و به بخش درجه یک رفتند!


مواجهه آسبرون با خبرنگاران پس از پیاده شدن از قطار

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رسانه های انگلیسی با زیر سوال بردن این صحبت های سخنگوی وزیر خزانه داری بریتانیا، به تشریح مشاهدات مسافرین در مورد جر و بحث 20 دقیقه ای وزیر و همراهانش با رییس قطار و البته وجود صندلی های خالی در بخش عادی پرداخته و گفته اند واقعیت با سخنان مسئولان دولتی تفاوت آشکاری دارد!
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار