نماينده ورامين گفت: در صورتي كه طرح معافيت مدارس خيرين مدرسه ساز از پرداخت عوارض شهرداري و انشعابات به تصويب برسد باعث توسعه مدرسه سازي خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران،سيد حسين نقوي حسيني نماينده ورامين كه در موافقت با طرح معافيت مدارس خيرين مدرسه ساز از پرداخت عوارض شهرداري و انشعبات در جلسه علني امروز (يكشنبه 30 مهرماه) صحبت مي كرد، گفت: تصويب اين طرح مي تواند مشوقي براي خيرين مدرسه ساز شده و باعث شود تا آن ها به صورت گسترده در امر مدرسه سازي فعاليت كنند.

وي افزود: هزينه انشعابات از محل بودجه آموزش و پرورش پرداخت مي شود در صورتي كه در مدارس خيرين مدارس ساز مشمول ماليات شود كمك به خيرين خواهد شد.

نماينده ورامين در خانه ملت در ادامه اظهار داشت: مخالفين معتقدند در صورتي كه اين طرح به تصويب برسد بودجه درآمد شهرداري ها كاهش مي يابد اما اين طرح مي تواند در تحقق اصل سوم، سي‌ام و اصل چهل و سوم قانون اساسي ك كمك كند.

وي خاطر نشان كرد: در صورتي كه طرح معافيت خيرين مدرسه ساز به تصويب برسد توسعه مدرسه سازي محقق خواهد شد.

گفتني است؛ طرح معافيت مدارس خيرين مدرسه ساز از پرداخت عوارض شهرداري و انشعابات كه يك فوريت آن در مورخ هشتم مرداد ماه سال جاري به تصويب رسيده است در دستور كار مجلس است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نماینده ، مجلس ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار