استاندار چهارمحال و بختیاری، طی حکمی، محمود عیدی؛ معاون امور عمرانی استانداری را به عنوان نماینده ویژه و بازرس استاندار برای بررسی سانحه واژگونی اتوبوس و جان باختن 26 دانش آموز و فرهنگی شهر بروجن، مأمور کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

در ابلاغ علی اصغر عنابستانی؛ استاندار چهارمحال و بختیاری، آمده است:

« با توجه به وقوع حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس راهیان نور و کشته و مجروح شدن تعداد زیادی از هم استانی های عزیز که واقعه تأسف انگیزی بود و با عنایت به اینکه طی چهار سال گذشته، این چندمین حادثه از این نوع در استان است، به شما مأموریت داده می شود؛ به عنوان نماینده ویژه و بازرس ویژه اینجانب، با تشکیل کمیته ای حقیقت یاب، همه جوانب موضوع و علل و عوامل حادثه را با دقت و ریزبینی بررسی کرده و مقصر یا مقصران احتمالی را تعیین، و ساز و کارهای ادامه بدون حادثه حرکت مقدس راهیان نور را تبیین کنید.

در ادامه این ابلاغ، آمده است: لازم است در پایان، گزارش جامع و کامل بررسی ها را برای اتخاذ تصمیم مناسب و جلوگیری از وقوع چنین فجایع دلخراش به اینجانب ارائه کنید. در این زمینه، همه عوامل دخیل، از جمله؛ سپاه قمر بنی هاشم (ع)، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، پلیس راه، هلال احمر، اورژانس و سایر دست اندرکاران، موظف به همکاری کامل هستند. بدیهی است تا ارائه این گزارش و تعیین خط مشی آینده، اعزام کاروان های راهیان نور در استان چهارمحال و بختیاری متوقف می شود. »

450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه هفته گذشته، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب گذشته ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه سقوط و واژگونی شد که در این حادثه دلخراش، 26 دانش آموز و فرهنگی کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند. /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.