اعلام اسامی تیم ملی فوتسال برای مسابقات جام جهانی با موافقان و مخالفان بسیاری همراه شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، لیست نهایی تیم ملی فوتسال برای حضور در جام جهانی تایلند اعلام شد که با انتقادات بسیاری هم همراه بود.

از سوی دیگر برخی کارشناسان از سیاست جوانگرایی کمیته فوتسال و کادر فنی تیم ملی حمایت کردند.

با خط خوردن برخی بازیکنان با تجربه و اضافه شدن جوانانی که حتی تجربه حضور در مسابقات بین المللی را نیز در کارنامه خود ندارند سیاست جوانگرایی در مورد فوتسال کنونی ایران نشان می دهد.
خط خوردن نام بازیکنانی چون جواد اصغری مقدم و مجتبی نصیری نیا که برخی ها از آنها به محض خروج از اردوها دست به انتقاداتش از سرمربی تیم ملی نیز زدند، چالش جدیدی را پیش روی کادر فنی تیم ملی در فاصله 10 روز مانده به آغاز جام جهانی ایجاد کرده است.

با اینکه بیشتر کارشناسان قبل از اعلام لیست نهایی تیم ملی معتقد بودند نام مصطفی نظری بهترین دروازه بان آسیا از تیم ملی خط خواهد خورد اما با باقی ماندن نام وی در جمع ملی پوشان به روی نام مجتبی نصیری نیا خط قرمز کشیده شد.

از سویی دعوت نکردن وحید شمسایی آقای گل جهان به تیم ملی برای مسابقات جام جهانی نیز برای مربیان تیم ملی هر روز دردسر تازه ای را به دنبال دارد.

عملکرد نه چندان قدرتمند تیم ملی در بازی های گذشته عرصه را برای مخالفان صانعی باز کرده است، و با شرایط جدید مخالفان در انتظار نتایج تیم ملی در پیکارهای جام جهانی هستند.

صانعی از جوانانی چون مهدی جاوید و علی رهنما در جام جهانی بهره خواهد برد. فرصت دادن صانعی به جوانان و ایجاد شرایط جدید برای آنها در تیم ملی باعث شد برخی ها با انتقاد از کادر فنی تیم ملی این سیاست را ریسک صانعی برای مسابقات مهم جام جهانی دانسته اند.

در هر صورت امیدواریم تیم ملی صاحب بهترین نتیجه در مسابقات جام جهانی تایلند شود که در غیر اینصورت باعث می شود مخالفان بیشتر از گذشته میدان بگیرند.

در صورت عملی نشدن وعده ها مخالفان و منتقدان فعلی عرصه بیشتری برای عرض اندام خواهند داشت. /مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار