معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: مجموع طرح های عمرانی و زیرساختی مهر ماندگار استان لرستان با متوسط پیشرفت فیزیكی بیش از 60 درصد درحال اجرا هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان حمید خورشیدوند افزود: درهمین ارتباط طرح های مهرماندگار در حوزه راه و شهرسازی با 70 درصد پیشرفت، دانشگاه علوم پزشكی 50 درصد، آب منطقه ای 55 درصد و طرح های دیگر دستگاهها حدود 80 درصد پیشرفت فیزیكی دارند.

وی اظهار داشت: دراین میان طرح پتروشیمی لرستان نیز كه یكی از طرح های مهرماندگار استان محسوب می شود نیز با 78 درصد پیشرفت فیزیكی درحال اجراست.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به بازدید و ارزیابی های انجام شده از روند اجرای 43 طرح مهر ماندگار استان لرستان، گفت: از مجموع این طرح ها، 22 طرح آن مطابق برنامه زمان بندی شده و 21 طرح نیز كمی عقب تر از برنامه تعیین شده درحال انجام هستند.

خورشیدوند با بیان اینكه تامین اعتبارات موردنیاز موجب شتاب بخشی به روند اجرای طرح های مهرماندگار می شود، افزود: درحال حاضر تمامی طرح های مهرماندگار استان لرستان با حضور پیمانكاران مجرب و توانمند فعال هستند و روند اجرای این طرح ها مطلوب و منطقی است.

37 هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی و زیربنایی مهر ماندگار استان لرستان درنظر گرفته شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.