عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه گفت: تجربه نشان داده است که تبليغات زودهنگام و فعاليت افراطي بعضي گروه‌ها تاثير موثر و مفيدي در انتخاب مردم نخواهد گذاشت وبهتر است درشرايط تحريم اقتصادي اولويت اول را به حل بحران اقتصادي کشور اختصاص دهيم.

علي عباسپور عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران به تلاش‌ برخي جناح‌ها براي ورود به قدرت سياسي از طريق تبليغات زودهنگام اشاره کرد و اظهار داشت: تبليغات زودهنگام با هدف ورود بعضي افراد به قدرت موجب انحراف مسئولين نظام از حل مشکلات مهم مملکت مي‌شود.

وي با اشاره به نوسانات ارزي و گراني‌هاي اخير تصريح کرد: در حال حاضر وضعيت اقتصادي کشور به نحوي است که بايد همه مسئولين و حتي مردم فکرشان را بر بهبودي اوضاع متمرکز و بتوانند براي گراني، بيکاري، کاهش ارزش پول ملي تدبيري درست اتخاذ کنند، چراکه کشورمان با داشتن امکانات غني خدادادي بسيار قدرتمند است.

استاد دانشگاه صنعتي شريف در ادامه يادآور شد: وجود اختلافات سليقه‌اي درون گروهي امري طبيعي است تا سرانجام بتوانند با تمام اين فرازوفرودها کانديداي مورد نظرخود را معرفي کنند اما بايد توجه داشت اين موضوع تحت هيچ شرايطي نبايد به سطح جامعه نفوذ و حساسيت ايجاد کند.

وي با تاکيد براينکه در کشور ما تبليغات زودهنگام و تلاش افراطي براي به قدرت رسيدن يک فرد يا جناح نتيجه معکوس مي‌دهد، گفت: تجربه نشان داده است که تبليغات زودهنگام و فعاليت افراطي بعضي گروه‌ها تاثير موثر و مفيدي در انتخاب مردم نخواهد گذاشت لذا بهتر است در شرايط تحريم اولويت اول را به حل بحران اقتصادي کشور اختصاص دهيم.

عباسپور تصريح کرد: انتخابات 92 بسيارحائز اهميت و حساسيت آن به مراتب از انتخابات پيشين بيشتر است، بر اين اساس احزاب و گروه‌هاي سياسي بايد به جاي آنکه براي راي آوردن يک فرد تبليغات زيادي خرج و مشخصات او را برجسته کنند، روند انتخابات را در جهت حداکثري مشارکت مردم در پاي صندوق‌ها پيش ببرند تا دشمنان نظام از تنش‌ها سوء‌استفاده نکنند.

عضوشوراي مرکزي حزب موتلفه در پايان خاطرنشان کرد: يکي از راه‌ها براي حضور حداکثري مردم در انتخابات ارائه برنامه توسط کانديداها است چراکه از اين طريق مردم متوجه مي‌شوند تشکل‌ها‌ درحال تفکر و برنامه ريزي هستند، لذا جامعه برخورد علمي و منطقي با اين رويداد بزرگ خواهد کرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار