سخنگوي كميسيون امنيت ملي مجلس ضمن تكذيب توافق ايران براي مذاكره مستقيم با آمريكا گفت: هدف اينگونه فضاسازي‌هاي رسانه‌اي، القاي اختلال در عزم و اراده ملت ايران در مقابله با تحريم‌هاست.

سيدحسين نقوي‌حسيني نماينده مردم ورامين در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران ادعاي روزنامه نيويورك‌تايمز مبني بر توافق ايران و آمريكا براي انجام مذاكرات دوجانبه درباره فعاليت صلح‌آميز هسته‌اي ايران را به شدت تكذيب كرد و گفت: تصميم‌گيري در خصوص مذاكره با آمريكا از جمله اختيارات مقام معظم رهبري است و شخص ديگري نمي‌تواند در اين حوزه تصميم‌گيري كند.
 
وي در ادامه با بيان اينكه مسئله مذاكره با آمريكا در حوزه سياست‌هاي کلان  قرار دارد كه حد و حدود آن را تنها مقام معظم رهبري مي‌توانند تعيين كنند، گفت: تا زماني كه آمريكا رفتار خصمانه و تجاوزگرانه داشته باشد، سلطه‌گري را دنبال كند، مطالبات و بدهي‌هاي ملت ايران را نپردازد و خيانت‌هايي كه بر كشور ايران روا داشته را جبران نكند، هيچ نوع باب مذاكره‌اي وجود نخواهد داشت.
 
 سخنگوي كميسيون امنيت ملي در ادامه افزود: اين نوع اطلاع‌رساني و فضاسازي رسانه‌اي به دنبال القاي اختلال در عزم و اراده ملت ايران  در مقابله با تحريم‌هاست، در صورتي كه ملت ايران همواره اعلام كرده كه در مقابل تحريم‌ها و تهديدها تسليم نمي‌شود و فشارها بر اراده ملت ايران تاثيري نخواهد داشت.
 
نماينده مردم ورامين در مجلس  در ادامه به انتخابات رياست جمهوي آمريكا اشاره كرد و اظهار داشت: از آنجايي كه آمريكا به شدت تحت تاثير ورودي‌هاي سياست خارجي است و حوادث سياست‌خارجي به شدت روي فضاي انتخاباتي آمريكا تاثير مي‌گذارد، اين نوع فضاسازي رسانه‌اي در جهت فرافكني است تا بحران‌ها را به خارج از مرزهاي آمريكا و انتخابات آمريكا منتقل كند.

انتهاي پيام/س2

برچسب ها: کمیسیون ، امریکا ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار