فرمانده انتظامي استان اصفهان با اشاره به عمليات ويژه ماموران اين فرماندهي كه منجر به دستگيري شش مالخر طي24ساعت گذشته در شهرستان هاي اصفهان، شد از برخورد جدي و قاطعانه با خريداران اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  پايگاه خبري پليس، سردار" عبد الرضا آقاخاني" با اعلام اين خبر اظهار داشت: كساني كه مبادرت به خريد اموال مسروقه مي كنند در ارتكاب جرم سارقان شريك بوده و در قانون نيز براي آنها مجازات تعيين شده است.
وي افزود: طرح برخورد با مالخرها همواره يكي از برنامه هاي جدي فرماندهي انتظامي استان بوده و هست و اين فرماندهي با جديت تمام در مقابل فعاليت غير قانوني و مجرمانه آنها مي ايستد.
اين مقام مسئول عنوان داشت: در همين زمينه روز گذشته ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان در عملياتي ويژه چهار نفر از مالخراني كه اقدام به خريدن لوازم و متحويات مسروقه داخل خودروهاي شهروندان مي كردند را شناسايي و دستگير كرده و در بازرسي از مخفيگاه آنها تعداد قابل توجهي اموال ، لوازم و تجهيزات مسروقه داخل خودروي مالباختگان كشف و ضبط شد. 
فرمانده انتظامي استان تصريح كرد:همچنين روز گذشته در پي دستگيري يك سارق حرفه اي موتورسيكلت در شاهين شهر وي مالخر موتورسيكلت هاي مسروقه را معرفي كرد كه ماموران پس از انجام تحقيقات لازم در يك عمليات غافلگيرانه وي را در يك گاوداري در حاشيه شهر دستگير و در بازرسي از آن تعداد قابل توجهي وسايل و موتورسيكلت هاي اوراق شده مسروقه را كشف و ضبط كردند.
سردار آقاخاني همچنين از دستگيري يك مالخر ديگر توسط ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان خميني شهر اين استان خبر داد و گفت: ماموران در بازرسي از مخفيگاه اين مالخر نيز كابل و سيم برق، سيم هاي آلومينيومي، دستگاه جوش و باطري خودروي مسروقه را كشف و ضبط كردند.
اين مقام انتظامي در با بيان اينكه در مجموع اين عمليات ها شش مالخر دستگير و همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي داده شدند خاطر نشان كرد: پليس از مردم مي خواهد چنانچه از فعاليت افراد مالخر و محل هاي كار آنها باخبر هستند موضوع را از طريق شماره تلفن 110 در اختيار پليس قرار دهند و در امنيت پايدار شهر و استان خود سهيم باشند./ف
برچسب ها: فرمانده ، اصفهان ، مامور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار