استاندار كهگیلویه و بویراحمد گفت: دهه ولایت و امامت فرصت ارزشمندی برای بیان مظلومیت امام علی(ع) و انتقال آن به جوانان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج سید حسین صابری در نشست هماهنگی برای برگزاری دهه امامت و ولایت افزود: برنامه های این دهه باید به گونه ای تنظیم شود كه شایسته آن امام همام است.
امام جمعه شهر یاسوج نیز گفت: شناخت نسل كنونی از امام علی(ع) و حادثه غدیر كافی نیست و باید با برنامه های گوناگون این شناخت افزایش یابد.
حجت الاسلام ' سید علی اصغر حسینی' افزود: دانشمندان هر دو مذهب شیعه و سنی به فضایل امام علی (ع) آگاه و معترف هستند و به دلیل جایگاه ویژه امام علی(ع) در همه مذاهب اسلامی باید این شخصیت گرانقدر بهتر شناخته شود.
مدیر كل اوقاف و امور خیریه نیز در این نشست گفت: برنامه های متوعی در 40 مكان در سطح استان در این دهه برگزار می شود.
حجت الاسلام 'سید علی صالح موسوی اعظم ' بیان كرد: این برنامه ها در 37 بارگاه متبركه و 3 مسجد استان بصورت باشكوهی برگزار خواهد شد.
در پایان این نشست اجرای برنامه های متنوعی از جمله برگزاری مسابقه های غدیر شناسی، خدمات رایگان برخی دستگاه های دولتی در این ایام، تهیه جهیزیه برای نوعروسان مستمند، برنامه های رادیو تلویزیونی، بسته های حمایتی برای یتیمان و سركشی از آنان از سوی دستگاه های اداری استان به تصویب رسید.
در ایران از عید قربان تا عید غدیر دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است./س
برچسب ها: دهه ، ولایت ، امامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.