مجتبي موسوي مصاف در گفتگو با
خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: ارجاع شکايتها، پيگيري و پاسخدهي به پيامها در گذشته به صورت فيزيکي، مکتوب و کاغذي بوده است.
وي در حال حاضر اين پروسه به صورت سيستمي و کامپيوتري و نرم افزاري است.
وي بيان کرد: در شش ماهه اول سال جاري يک هزار و 726 پيام در سامانه منطقه يک ثبت شده است.
مصاف تصريح کرد: وضعيت رسيدگي به پيامها در منطقه خوب است و بايد در جهت افزايش کيفي پاسخگوييها تاکيد بيشتري شود و آموزشهاي لازم به متوليان رسيدگي به پيامها ارائه شود.
وي افزود: پاسخگويي با کيفيت به پيامهاي شهروندان باعث جلب اعتماد بيشتر شهروندان ميشود و با تصميم گيريهاي کلان در خصوص پيامها، روزي برسد که نيازي به برقراري تماس از سوي شهروندان با سامانه 1888 نباشد./ل