معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه 4 گفت: به همت اداره اجتماعي و فرهنگي ناحيه 6، به منظور ارتقاء آگاهي شهروندان نسبت به فرهنگ و مسائل شهري، ايستگاه آموزش شهروندي در ايستگاه مترو فرهنگسرا برگزار شد.

سمانه زماني در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: در راستاي اجراي اهداف شهرداري به منظور ارتقاء آگاهي شهروندان نسبت به فرهنگ و مسائل شهري، اداره اجتماعي ناحيه 6، اقدام به برپايي ايستگاه شهروندي در ايستگاه مترو فرهنگسرا کرد، که در اين ايستگاه کتابچه هاي مهارت هاي زندگي و آموزش شهروندي و بروشورهاي مديريت بحران، 1888 و قوانين و مقررات عابران پياده در بين شهروندان توزيع شد.
معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه 4 ادامه داد: واحد آموزش شهروندي اداره اجتماعي و فرهنگي ناحيه 5، در راستاي بالابردن سطح آگاهي شهروندان با موضوعات حفظ محيط زيست، رعايت مسائل ترافيکي، رعايت نکات ايمني در برابر مواقع و وقوع زلزله اقدام به توزيع 150 بروشور در بين شهروندان کرد.
زماني تصريح کرد: به همت اداره اجتماعي و فرهنگي ناحيه 6، ايستگاه سيار آموزش شهروندي در شهرک شاهد برپا شد، که در اين ايستگاه کتابچه هاي آموزش شهروندي، کتاب هاي سبز کودکان و بروشورهاي 1888 و قوانين و مقررات عابران پياده در بين شهروندان توزيع شد.
در ادامه ميرشفيعي دبير کميته راهبري جامعه ايمن منطقه 4 اظهار داشت: کميته راهبري جامعه ايمن منطقه 4،‌اقدام به برگزاري جشن کودک در جامعه ايمن، ويژه کودکان 6-4 سال در خانه هاي اسباب بازي سطح منطقه کرد.
ميرشفيعي اضافه کرد: هدف از برگزاري اين جشن ها ارتقاء آگاهي والدين و کودکان در خصوص خطرات وعوامل تهديد کننده ايمني کودکان است که با همکاري سراهاي محلات و اداره بازيافت منطقه برگزار شد.
وي به برنامه هاي جانبي اين جشن ها اشاره کرد و يادآور شد: در کنار اجراي نمايش شاد و موزيکال با موضوع ايمني کودک در شهر، برنامه هاي مختلف نظير مسابقات با موضوعات ايمني کودک، بازيافت و بهداشت محيط زيست، اهداء جوايز به کودکان، برگزاري جلسات آموزش ايمني براي والدين و با عنوان ايمني کودک در محيط زندگي برگزار شد و همچنين بروشورهايي با عناوين ايمني کودک در آشپرخانه، ايمني کوچولوها در حمام بين شهروندان توزيع شد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار