پایگاه اینترنتی تخفیفان اولین نسخه سایت خرید گروهی ویژه سیستم عامل اندروید را در دسترس کاربران قرار داد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران با رشد روزافزون فناوری اطلاعات در سالهای اخیر، شاهد ابزارها و برنامه هایی هستیم که در گذشته ای نه چنان دور ، تحقق بخشیدن به آنها رویایی بیش نبوده است.در میان این تحولات، صاحبان مشاغل هم با بهره گیری از مفاهیم تجارت الکترونیک، این تکنولوژِی ها را در راستای خدمت رسانی به مشتریان خود به کارگرفتند.

در این راستا ،سایت تخفیفان به نشانی اینترنتی www.takhfifan.com  اولین نسخه سایت خرید گروهی ویژه سیستم عامل اندروید را در دسترس کاربران قرار داده است.

 نازنین دانشور مدیر وبسایت تخفیفان در خصوص جزئیات نسخه خرید گروهی ویژه سیستم عامل اندروید اظهار داشت: تخفیفان از نظر نهادهای دولتی مورد تایید بوده و دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود، پس از ماهها تلاش بر روی طراحی و پیاده سازی نسخه هوشمند موبایل سایت، در نهایت اولین نسخه اندروید سایت های تخفیف گروهی را روانه بازار کرد.
 
وی افزود:این نسخه از اواسط مهرماه به طور آزمایشی بر روی سایت بازار قرار گرفت که با استقبال بی نظیر کاربران برای دانلود مواجه شد و نتیجه آن بیش از۵۰۰۰ دانلود در کمتر از ۲ روز بود.

وی ادامه داد: برنامه ریزی برای توسعه نسخه کنونی و افزایش امکانات نسخه اندروید و همچنین آماده سازی نسخه iOS انجام گرفته و به زودی نسخه های جدیدتر با امکانات بیشتر برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS ارائه خواهد شد.
 
دانشور خاطرنشان ساخت: اولین نسخه هوشمند خرید گروهی ، تمام قابلیتهای سایت تخفیفان را دارا بوده که از آن جمله می توان به نمایش تخفیفان های جاری، به اشتراک گذاشتن آنها ، عضویت رایگان و خرید آنلاین کوپن های تخفیف اشاره کرد.

 گفتنی است: علاقه‌مندان و کاربران سایت تخفیفان می‌توانند برای استفاده از این برنامه، آن را از طریق برنامه بازار روی گوشی دریافت کرده، و یا به طور مستقیم از آدرس www.takhfifan.com/mobile دانلود نمایند./ح
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار