عليرضا سبط احمدي ضمن تاييد انصراف خود از پروژه "لاله" از بيان دلايل اين استعفا خودداري كرد.

عليرضا سبط احمدي تهيه كننده پروژه لاله در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص خبري مبني بر انصراف خود و برخي از عوامل اين پروژه گفت: اين خبر كاملا صحت داشته و من نزديك به دو هفته است كه از تهيه كنندگي پروژ "لاله" استعفا داده ام ولي در خصوص دلايل آن هيچ گونه مصاحبه اي نمي كنم.
وي در پاسخ به اينكه آيا دليل استعفاي خود مربوط به اعتراض بيژن نوباوه وطن نسبت به توليد اين پروژه است، اظهار داشت: استعفاي اعضاي گروه هيچ ربطي به اين موضوع ندارد.
سبط احمدي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه تهيه كنندگي جديد اين پروژه بر عهده چه كسي است، عنوان كرد: پروانه پرتو تهيه كنندگي اين پروژه را بعد از من برعهده گرفته است.
لازم به ذکر است این فیلم با بودجه میلیاردی و زیر نظر مستقیم رئیس سازمان سینمایی و به کارگردانی اسی نیکنژاد قصد دارد تا زندگینامه یک زن راننده مسابقات رالی را روایت کند.
گفتني است؛ به راحتی می توان پروژه جنجالی لاله را پر حاشیه ترین پروژه فرهگی سال 91 نامید چرا که هیچگاه از حواشی متعدد آن کاسته نشد و درز هر خبری از پروسه ساخت این فیلم مساوی بود با جنجال های عظیم سینمایی و فرهنگي./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.