نماينده مردم تهران گفت: موضوع استقلال ري از تهران نياز به کار کارشناسي دقيق و چندبعدي دارد چرا که هرگونه اشتباه در تصميم‌گيري، برگشت‌ناپذير خواهد بود.

مجتبي رحماندوست نماينده مردم تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به موضوع جدايي ري از تهران گفت: استقلال شهر ري از تهران نياز به کار کارشناسي دقيق و چند بعدي دارد که توجه به تمام جنبه‌هاي اجتماعي، اقتصادي و بودجه‌اي بايد مد نظر قرار گيرد تا به يک نتيجه قطعي دست يافت چرا که هرگونه اشتباه در تصميم‌گيري، برگشت‌ناپذير است.

وي با اشاره به اينکه تمام اقدامات مجمع نمايندگان تهران در اين زمينه در جهت مصالح مردم ري است، تاکيد کرد: اگر جمع‌بندي بررسي‌ها و تحقيقات بيانگر احراز نتايج مثبت براي مردم ري باشد حتما بر استقلال اين شهر تاکيد و اگر به مصلحت مردم نباشد قطعا از آن جلوگيري خواهد شد.

نماينده مردم تهران در پايان افزود: کميسيوني مشترک از شوراي شهر تهران، شهرداري، استانداري و مجمع نمايندگان تهران در حال بررسي اين موضوع از تمام جنبه‌ها هستند و نتيجه آن توسط آقاي مظفر رئيس مجمع نمايندگان تهران اعلام خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ری ، شهردار ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
اهالی شهرری
۱۰:۳۷ ۰۳ آبان ۱۳۹۱
قانون قطره قطره خون شهداست ماباید برای اجرای آن از یکدیگر پیشه بگیریم ما مسئول خون شهدا هستیم لذا وظیفه نماینده مجلس نیز دوچندان می شود چراکه بخواهد یا نخواهد فرد قانونمند از سوی مردم تلقی می شود و به همین جهت باید مطیع وحامی آن بوده ،و ازاجرای سریع آن جلوگیری نکند چراکه داشتن قانون و اجرای آن است که مملکت را می سازد
آخرین اخبار