مشكلات ناشی از تحریم ها با راهكاری مناسب در كشور مدیریت می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، استاندارزنجان گفت: مشكلات ناشی از تحریم ها با اجرای راهكاری مناسب در كشور به گونه مدیریت می شود كه دشمنان توان ضربه زدن به اقتصاد نظام اسلامی را از دست می دهند.

رئوفی نژاد افزود: امروز مسولان كشور بیش از آنكه نگران توطئه دشمنان خارجی باشند، دغدغه و نگرانی توطئه چینی افرادی در داخل را دارند كه از اغتشاشات داخلی سود می برند.

وی اظهار کرد: برخی افراد فرصت طلب در اوج تشدید تحریم های اقتصادی نهایت سود جویی خود را به كار می گیرند و با احتكار كالاهای اساسی و ضروری روزمره مردم فضای ارام كشور را ناامن می كنند.

عضو شورای عالی اداری كشور، علت اصلی تمامی توطئه ها را نزدیكی روزهای انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم عنوان كرد و دشمنان را منتظر استفاده از هر فرصت كوچك و بزرگ برای ضربه زدن به نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمنان داخلی از هر فرصتی با بی رحمی تمام برای سودرسانی به حزب و جناح سیاسی خود استفاده می كنند و در این راه اقتدار و استقلال كشور برای آنان ارزش و معنایی ندارد.

رئوفی نژاد خاطر نشان کرد: فتنه های سیاسی در داخل و خارج از كشور، با هر بهانه ای، در كمین نظام اسلامی است و لازمه مقابله با آنها، حفظ هوشیاری و بصیرت در هر شرایطی است./س

برچسب ها: راهکار ، تحریم ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.