توسط قانون مطبوعات و انتخابات از تبليغات زود هنگام و تخريب چهره ها در نمايشگاه مطبوعات امسال جلوگيري مي كنيم.

 محمدجعفر محمدزاده معاون امور مطبوعاتي وزير ارشاد در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: طبق قانون مختص به نشريات، نشريات توقيفي از جمله كيهان كاريكاتور و شرق در نمايشگاه مطبوعات نمي‌توانند حضور داشته باشند.

وي در خصوص اقدام اتحاديه اروپا در خصوص حذف شبكه‌هاي ايران از ماهواره هاتبرد افزود: اقدام ناخوشايند و غير رسانه‌اي اتحاديه اروپا در جهت حذف شبكه‌هاي ايران از ماهواره هاتبرد باعث شد تا ما از اتحاديه اروپا براي حضور در نمايشگاه مطبوعات دعوت نكنيم و فقط خبرنگاران رسانه‌هاي مسلمان اين كشورها حضور خواهند داشت.

معاون امور مطبوعاتي وزير ارشاد در خصوص مشكلات اخير كاغذ گفت: بي ثباتي بازار كاغذ امروز حل شده و گراني‌هاي موجود در بازار به صورت معقول، با واردات كاغذ به بازار تا حدودي مشكلات كاغذ حل شده است.

وي افزود: قيمت كاغذ 2200 تثبيت شده و اميدواريم با ورود محموله‌هاي جديد و با افزايش توليد كاغذ، اوضاع كاغذ ثابت شود و حذف تعرفه واردات كاغذ نشان دهنده آمدن تعادل و ثبات به بازار كاغذ است.

محمدزاده در مورد برخورد معاونت مطبوعاتي با شيطنت‌هاي مطبوعاتي در دوره انتخابات گفت: ما دو قانون انتخابات و مطبوعات را در اين زمينه اجرا مي‌كنيم كه با تبليغات زودتر از موعد و تخريب چهره‌ها برخورد مي‌كنيم و بعضي از اين تخلفات به ناظرين اجرايي انتخابات مربوط مي‌شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.