در حالیکه برخی اعضای تیم استقلال مقداري پول دریافت کردند تا از میزان اعتراضات تیم کمی کاسته شود، اما هنوز بازیکنانی هستند که پولی را دریافت نکرده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مجتبی جباری که با مصدومیت روبرو است و در تمرینات تیم شرکت نمی کند به اضافه چند بازیکن دیگر همچنان وجهی را دریافت نکردند و این موضوع شرایط را به ضرر باشگاه پیش می برد زیرا بازیکنان مدعی شدند که باشگاه باید به تمام بازیکنان تیم رسیدگی کند.

*چک بعدی حامی مالی استقلال اواخر آبان است

 مسئولین  تیم استقلال در صددند که با استفاده از حمایت مالی خود، مشکلات بازیکنان این تیم را حل کنند،‌ اما  این درحالیست که چک بعدی حامی استقلال اواخر آبان نقد می شود.

بر اساس اين گزارش، اعضای تیم استقلال همچنان به مشکلات مالی اشاره می کنند و در این رابطه با مشکل روبرو هستند، اما حامی مالی این تیم که چند روز قبل مقداری پول نقد در اختیار مسئولان قرارداد اعلام کرده است تا اواخر آبان قادر به تحویل پول نیست به همین دلیل  اعضای تیم باید منتظر بمانند.

*چک چند بازیکن قدیمی استقلال برگشت خورد

 چند بازیکن قدیمی تیم استقلال که در حال حاضر در باشگاه های دیگر حضور دارند از مسئولان این تیم چک مدت دار دریافت کردند،  اما تمام این چک ها برگشت خورد و به پول تبدیل نشد.

شايان ذکر است، بازیکنان قدیمی تیم استقلال امیدوار بودند که پس از مدت ها دریافت وعده از مسئولان این تیم، به مقداری از طلب خود می رسند اما هم اکنون با شرایطی روبرو شدند که نتوانستند پولی را دریافت کنند و به این دلیل،‌ اعتراض رسمی خود را به مسئولان تیم اعلام کردند و خواستار تغییر شرایط شدند./مح

برچسب ها: دریافت ، برخی ، اعضای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار