شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران کيفيت و کميت سوخت را از پالايشگاه ها تا باک خودرو و گازوئيل خودروها به طور کامل مورد نظارت و بررسي قرار مي دهد.

سيد ناصر سجادي قائم مقام مديرعامل شرکت ملي فرآورده هاي نفتي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، از نظارت کيفي و کمي دقيق بر نحوه عرضه سوخت در جايگاه هاي سراسر کشور خبر داد و افزود: با آزمايش هاي کنترل کيفيت در آزمايشگاه ها و نفت کش ها، کيفيت سوخت به طور دقيق مورد بررسي قرار مي گيرد که اين نظارت با بازرسي هاي مستمر در تمام مراحل ادامه دارد.

وي تصريح کرد: شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران کيفيت و کميت سوخت را از پالايشگاه ها تا باک خودروها به طور کامل نظارت و رسيدگي مي کنند.

سجادي با تاکيد بر اينکه حدود 3 هزار جايگاه عرضه سوخت در سراسر کشور فعاليت مي کنند گفت: اين شرکت از طريق بازرسي هاي مستمر و نظارت کامل بر نحوه عرضه و کيفيت سوخت تحويلي به خودروها را انجام مي دهد تا جايي که بازرسان تمام جايگاه هاي عرضه سوخت را در سراسر کشور حداقل 4 مرتبه در ماه بازرسي و نظارت کامل مي کنند.

قائم مقام مديرعامل شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران در خصوص نحوه جلوگيري از قاچاق سوخت در نقاط مرزي کشور اظهار داشت: شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران با کمک ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کنترل و نظارت لازم بر جايگاه هاي مرزي عرضه سوخت در مرزهاي کشور را انجام مي دهد که از اين طريق سالانه حجم قابل ملاحظه اي سوخت قاچاق کشف و ضبط مي شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار