به گزارش
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی هر ساله با حضور داوران و اعضای شورای سیاستگذاری سازمان ها و نهادهای مختلف کشور برگزار می شود.
و به منظور بررسی عملکرد روابط عمومی ها و تشکیل کارگاه های آموزشی تخصصی ایجاد و توسط داوران هر بخش، برترین های جشنواره برگزیده و معرفی شدند.
در جریان این سمپوزیوم که در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد. روابط عمومی مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران به عنوان برترین روابط عمومی در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع انتخاب شد. /ف