نماينده مردم خلخال و كوثر از برگزاري همايش ملي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري خلخال و كوثر با حضور رئيس مجلس خبر داد.

جليل جعفري، نماينده مردم خلخال و كوثر در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از برگزاري همايش ملي فرصت‌هاي سرمايه گذاري اين منطقه در خلخال خبر داد.

عضو كميسيون انرژي مجلس با تاكيد بر فرمايشات مقام معظم رهبري درباره افزايش توليد ملي، اظهار داشت: حدود 25 درصد از جوانان تحصيلكرده شهرستان‌هاي خلخال و كوثر بيكار هستند، از همين رو تصميم گرفتيم براي جذب سرمايه‌گذاران به اين منطقه، همايش شناسايي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري را برگزار كنيم.

وي ادامه داد: اين همايش در روزهاي 6 و 7 آبان با حضور رئيس مجلس برگزار مي شود و تعداد زيادي از معاونين وزراي اقتصاد، كشاورزي، صنعت، معدن و تجارت و همچنين اعضاي كميسيون‌هاي اقتصادي و صنايع و معادن و كشاورزي در اين همايش حضور خواهند داشت.

جعفري افزود: در اين همايش پتانسيل‌ها و استعدادهاي منطقه در زمينه‌هاي كشاورزي، گردشگري، اكو توريسم و توريسم مذهبي معرفي مي‌شود و مشوق‌هاي سرمايه‌گذاري پيش‌بيني شده در اختيار سرمايه‌گذاران قرار مي‌گيرد.

عضو كميسيون انرژي مجلس همچنين از حضور عليشيري، معاون سرمايه‌گذاري وزير اقتصادي و دارائي در اين همايش خبر داد و گفت: همچنين در اين همايش 4 پنل تخصصي كشاورزي، صنعت، معدن و سرمايه‌گذاري با حضور متخصصان برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فرصت ، سرمایه ، گذاری ، خلخال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار