تمرینات تیم ملی جوانان در روز جمعه با حضور رئیس فدراسیون فوتبال در محل آکادمی فوتبال و صحبت رئیس فدراسیون با بازیکنان و کادر فنی تمیم ملی جوانان همراه بود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون ، تیم ملی جوانان که خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا مقدماتی جام جهانی جوانان ترکیه آماده میکند ، تمرینات خود را در آکادمی ملی فوتبال پیگیری می کند.

تمرین صبح روز جمعه تیم ملی جوانان در حالی برگزار شد که علی کفاشیان پس از حضور در محل تمرینات و تبریک عید به بازیکنان و کادر فنی، برای آنها آرزوی موفقیت کرده و گفت : این تیم ملی که حاصل استعدادیابی خوب کادر فنی و کميته جوانان فدراسیون است، تلاش بسیار زیادی را در این مدت 2 سال انجام داده و فدراسیون فوتبال برای موفقیت ان از هیچ تلاشی دریغ نکرده است و امیدواری زیادی در جامعه فوتبال و رسانه ها به آن بسته شده است و شما اگر تمام تلاشتان را مبذول کنيد و بازیهای خوبتان را مانند دیدارهای گذشته تکرار کنید، قطعا به موفقیت هم دست پیدا خواهید کرد.

تیم ملی جوانان ایران، تمرینات خود را تا 6 آبان ادامه خواهد داد و بازیکنان برای اردوی نهایی، از 9 ابان به اردو خواهند امد و صبح روز 11 آبان به امارات رفته و 2 نوبت تمرین در عصر یازدهم و صبح دوازدهم داشته و روز سیزدهم آبان به مصاف تیم ملی ژاپن می روند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار