سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی فردا وارد اردبیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ کمال‌الدین پیرموذن افزود: سفر یک روزه لاریجانی به اردبیل فردا با استقبالمسئولان استان از فرودگاه اردبیل آغاز می‌شود و سپس لاریجانی در مزار شهدای دوران دفاع مقدس در بهشت فاطمه اردبیل حضور خواهند داشت.

وی گفت: رئیس مجلس بعد از حضور در گلزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های بلند امام راحل و شهیدان در شورای اداری استان حضور یافته و مشکلات و نارسایی‌های استان را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: در این جلسه قرار است سه نفر از نمایندگان استان یونس اسدی، مصطفی افضلی‌فرد و حجت‌الاسلام موسوی از طرف مجمع نمایندگان استان سخنرانی کرده و ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این استان را در بخش‌های اقتصادی، صنعتی، عمرانی و کشاورزی و فرهنگی بازگو ‌کنند.

پیرموذن گفت: امیدواریم در این جلسه تصمیمات شایسته‌ای در راستای رشد و توسعه استان اردبیل گرفته شود تا حاصل سفر رئیس مجلس برای اهالی استان اردبیل سودمند باشد.

وی افزود: رئیس مجلس همچنین در جمع دانشجویان محقق اردبیلی حاضر شده و به پرسش‌هاو سئوالات دانشجویان پاسخ خواهند داد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل از نشست لاریجانی با صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی و کشاورزی استان اردبیل خبر داد و گفت: این نشست در محل اتاق بازرگانی استان اردبیل برگزار می‌شود و قرار است بنده نیز به عنوان عضو کمیسیون صنایع مجلس مشکلات و نارسایی‌های صنعتی و بازرگانی استان را بیان کنم.

پیرموذن ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به حضور رئیس کمیسیون صنایع مجلس در این جلسه تصمیم‌گیری‌ های خوبی در خصوص صنعت و بازرگانی استان اردبیل گرفته شود.

وی برنامه آخر رئیس مجلس را حضور در همایش ملی سرمایه‌گذاری شهرستان خلخال اعلام کرد و افزود: رئیس مجلس در این سفر یک روزه به همراه جمعی از نمایندگان و روسای کمیسیون‌ها با راهکارها و راهبردهای توسعه جنوب استان در قالب این همایش که رئیس مجمع نمایندگان استان نیز در آن سخنرانی می‌کنند آشنا می‌شوند.

نماینده مردم اردبیل در ادامه گفت: در این سفر سعی داریم مهمترین مشکلات و موانع توسعه صنعتی، کشاورزی و فرهنگی استان اردبیل مورد ارزیابی قرار گیرد تا با همکاری مجلس بتوان بخشی از این موانع را برطرف کرد./س 

برچسب ها: اردبیل ، سفر ، رئیس ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.