هیئات مذهبی در ایام "هفته کتاب" می توانند به صورت رایگان به عضویت بیش از دو هزار کتابخانه تحت پوشش سازمان تبلیغات اسلامی درآیند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد اطلاع رساني بيستمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران ، سازمان تبلیغات اسلامی دو هزار و 350 کتابخانه از سراسر کشور را تحت پوشش دارد که این کتابخانه ها در ایام "هفته کتاب" به صورت رایگان از هیئات مذهبی سراسر کشور عضو می پذیرند.
علاوه بر این سازمان تبلیغات اسلامی قصد دارد کتاب هایی از سه ناشر زیرمجموعه خود (سوره مهر، نشر بین الملل و نشر امیرکبیر) را به کتابخانه های تحت پوشش اهدا کند.
ایراد سخنرانی درباره اهمیت کتاب و کتابخوانی از سوی ائمه جماعات تحت پوشش، تجلیل از کتابداران برتر دو هزار و 350 کتابخانه، برگزاری نمایشگاه های کتاب در کتابخانه ها و تبلیغات و اطلاع رسانی درباره اهمیت کتاب از طریق سایت هایی چون تبیان و حوزه هنری از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در ایام بیستمین دوره "هفته کتاب" است.
سازمان تبلیغات اسلامی سال گذشته در کنار تجلیل از کتابداران نمونه در شهر مشهد، دوره آموزشی سه روزه ای را نیز در زمینه کتابداری برگزار کرد.
بيستمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران با شعار "يادگار ماندگار" از 20 تا 27 آبان ماه سال جاري در سرتاسر كشور برگزار مي شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار