داوود انسان خلافكار و ساده با خصوصيات رفتاري يك كودك است كه اين ويژگي ها را من در بازي آورده ام.

هومن برق نورد، بازيگر سريال "دزد و پليس" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران ؛ از ملاكهاي خود براي انتخاب نقش هايش؛ گفت: ملاك من براي انتخاب نقش هايم  در درجه اول متن خوب است و بعد از مطالعه متن، اگر كاراكتر پيشنهادي برايم قابل لمس باشد آن را بازي خواهم كرد ولي اگر تصويري از آن نقش در ذهنم ايجاد نشود آن را بازي نمي كنم.
وي در ادامه افزود: فيلم نامه برايم اهميت زيادي در انتخاب نقش هايم دارد ولي ژانر و كارگردان اثر اهميت چنداني ندارد.
وي در خصوص نقش خود در سريال "دزد و پليس"، عنوان كرد: من در اين سريال نقش خلافكاري را ايفا مي كنم كه از درون انسان ساده با خصوصيات رفتاري يك كودك است كه اين ويژگي ها را  من در بازي آورده ام و متن هم لايه هايي از آن داشت كه توانستم آن را بازي كنم.
برق نورد در خصوص بازي در مقابل "بهنام تشكر"، اظهار داشت: بهنام تشكر بازيگر خوبي است و هميشه با او احساس راحتي مي كنم و در دوستي و صحبتهايمان متوجه راحتي او با خود نيز شده ام .
وي در  اين باره افزود: هر دوي ما از بچه هاي تئاتر هستيم و با شناخت خوب از لحظه ها، در بازي با هم فرصت مي دهيم، حضور او در اين كار نعمتي بود تا بتوانيم بهتر كار كنيم.
وي ويژگي هاي كار با "سعيد آقاخاني" را اين گونه، عنوان كرد: كار با آقاخاني بسيار عالي است و خيلي راحت و روان كار مي كند و دست بازيگر را باز مي گذارد تا هر چه در ذهن و توان دارد در سكانس رو كند و بعد آن را روتوش مي كند.
وي در پايان در خصوص تجربه خود در سريال "دزد و پليس"، خاطر نشان كرد: من به واقع از كار با سعيد آقاخاني لذت بردم./ص

برچسب ها: دزدپلیس ، سریال ، بازیگر ، نقش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار