رضا براتی در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: توجه ویژه به سند راهبردی مهارت و فناوری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان نقطه عطف و نقشه راهی در پیشبرد اهداف و جهت گیری های این سازمان، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
وی در ادامه به اهمیت و حساسیت رسالت واحد ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت در سازمان تأکید کرد و گفت: ارتقای تعاملات، تکریم و پاسخگویی دقیق به ارباب رجوع از مهم ترین وظایف این حوزه است.
مدیر کل روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور هم چنین به تسلط کامل کارکنان و سازمان و به ویژه کارشناسان واحد ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات به راهبردها، سیاست ها و برنامه های سند راهبردی مهارت و فناوری تأکید و خاطر نشان کرد: ارتقا و به روز رسانی دانش، آگاهی ومهارت های این واحد از اولویت های ما در سازمان فنی و حرفه ای کشور است./ز