شانزدهمين نشست تخصصی باشگاه معماری تهران و در چهارمين«آيين سپاس» چهره هاي ماندگار از هاشم هاشم نژاد دوشنبه 8 آبان، ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران تجليل مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه3و فرهنگ سرای ارسباران، اين برنامه اختصاص به پاسداشت يك عمر تلاش صادقانه و خالصانه هاشم هاشم نژاد در راه اعتلاي هنر معماري ايران خواهد داشت.
هاشم نژاد متولد 1321 در شيراز و داراي مدرك دكتراي  معماري از دانشگاه فلورانس ايتاليا و فوق ليسانس از دانشگاه  شهيد بهشتي مي باشد.. وي از بنيانگذران دانشكده معماري دانشگاه علم و صنعت و داراي سوابق علمي و عملي فراواني در حوزه معماري مي باشد.  
همچنين از جمله فعاليت ها و موفقيت هاي اين استاد برجسته حوزه معماري مي توان به برنده اول مسابقه معماری مجموعه فرهنگی شهر کتاب در عباس آباد، لوح تقدير به مناسبت استاد سرافراز معماری دانشکده معماری و شهرسازي دانشگاه علم و صنعت ايران (روز معمار)، طرح پژوهشی اقتصاد و معماری، معاونت پژوهشی دانشگاه علم و صنعت ايران، چاپ بيش از 40 مقاله متعدد در زمينه های مختلف معماری و شهرسازی و طراحی شهری در سمينارها و سخنرانی‌ها و يا در مجلات علمی پژوهشی، طرح پژوهشی آثار معماری معاصر، طرح پژوهشی آثار معماری معاصر سانتياگو کالاتراوا اشاره كرد.
باشگاه معماری تهران عنوان برنامه ای است که از سوی فرهنگ سرای ارسباران اجرا و تلاش می کند تا به برگزاری نشست های تخصصی، برپایی بزرگداشت های مفاخر معماری ایران و  نقد فضاهای مختلف از منظر معماری با حضور متخصصان و فعالان معماری بپردازد.
علاقه مندان برای شرکت و عضویت در باشگاه معماری به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار