معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از برگزاری جشنواره فروش پائیزه منطقه آزاد ارس با مشارکت شهرداری جلفا و جامعه بازاریان این منطقه از13 آبان ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، نجفی با اعلام این خبر افزود: خریداران کالا و اجناس از بازارها و مراکز تجاری منطقه آزاد ارس تخفیف ویژه دریافت کرده و در قرعه کشی جوایز نفیس این جشنواره شرکت خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه رونق صنعت توریسم نیازمند بهره مندی از تمامی پتانسیل های موجود گردشگری در راستای تقویت جذب توریسم است گفت: به جهت وجود توانمندی های بالقوه و بالفعل در زمینه گردشگری و گردشگری سلامت و استقبال چندین میلیونی گردشگران داخلی و خارجی از منطقه آزاد ارس، برنامه ریزی های خوبی در راستای استراتژی گردشگری منطقه طراحی و تدوین شده است.

نجف زاده تمرکز جمعیتی چند ده هزار نفری گردشگران در ایام آخر هفته را امتیازی ارزشمند برای مراکز خرید ارس دانست و گفت: امیدواریم با برگزاری اولین جشنواره خرید پاییزه که با قرعه کشی جوایز نفیسی همراه خواهد بود بازاریان و کسبه منطقه برای برگزاری جشنواره های تابستانی و نوروز آمادگی مناسب را داشته باشند.

وی در ادامه از برگزاری جشنواره خرید بهاره در ایام نوروز 92 خبر داد و گفت: مطمئنا این جشنواره نیز به جهت ورود میلیونی گردشگران در ایام نوروز با استقبال خوبی همراه خواهد بود/س

برچسب ها: نخستین ، جشنواره ، پاییزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.