مطبوعات به دليل تاثيرگذاري بر روي تغيير مسير حركت هنرمند و همچنين بازخورد مردم با وي نبايد به خاطر تيراژ بالا و جذب مخاطب به نگاه مغرضانه روي بياورند.

اميريل ارجمند، خواننده‌ي پاپ و بازيگر سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه ي سينما باشگاه خبرنگاران؛ گفت: ارتباط ميان هنرمندان و مطبوعات به دليل مطرح تر شدن يك هنرمند به وسيله ي مطبوعات بسيار مهم است و داشتن نگاهي صادقانه و بي غرض از سوي مطبوعات به هنرمندان و عرصه هاي آنان اين ارتباط را محكم تر مي سازد.
وي افزود: مطبوعات در ايجاد تغيير مسير حركت هنرمند و همچنين بازخورد مردم با وي تاثير بسزايي را دارد، حتي در فوتبال نيز مطبوعات با نوشته هاي خود ارنج يك تيم را متحول مي سازند بنابراين مطبوعات نبايد به خاطر تيراژ بالا يا جذب مخاطب به نگاه مغرضانه در اين عرصه روي بياورند.
ارجمند عنوان كرد: مطبوعات و رسانه ها بايد با خبر رساني مثبت در هنرمندان انگيزه و روحيه ايجاد كنند و در صورتي كه عملكرد مطبوعات در عرصه ي سينما در سال گذشته باعث بهبود حال سينما نشد و علاوه بر به گردش در نياوردن چرخ سينما در جاهايي نيز به طور اتفاقي هنرمندان را آزار داد.
 اين خواننده ي پاپ كشور اظهار داشت: عملكرد مطبوعات در حوزه ي موسيقي به مراتب از سينما بهتر بود و يك نگاه جدي را به خصوص به موسيقي سنتي داشت.
وي تصريح كرد: نمايشگاه مطبوعات علاوه بر نزديكتر ساختن مردم به اين قشر مهمترين دستاوردش تعامل ميان مطبوعاتي هاست كه اين تعامل در صورت مثبت واقع شدن سبب ارتقا كيفي اين عرصه خواهد شد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار