عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي گفت: اگر در زمينه تحريم‌ها بي تدبيري‌هايي وجود داشته بايد با تدبير حل شود و مسئولان وحدت خود را حفظ کنند چراکه تحريم‌ها کاري از پيش نخواهد برد از اين رو توصيه مي‌شود که افراد از جنجال برانگيزي در اين زمينه خودداري کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مستقر در نوزدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها، اسدالله بادامچيان عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي با حضور در نمايشگاه مطبوعات از غرفه باشگاه خبرنگاران بازديد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

اسدالله بادامچيان درباره قانون انتخابات گفت: مطرح شدن اين مسئله در مجلس شوراي اسلامي نشان دهنده اهميت بالاي آن است و معتقدم که اين قانون به انتخابات رياست جمهوري آتي نخواهد رسيد چرا که طرح پيشنهادي به کارشناسي‌هاي بيشتري نياز دارد.

وي در ادامه درباره ورود زودهنگام به مباحث انتخاباتي اظهار داشت: از جمله مصاديق ورود زودهنگام به انتخابات تشکيل ستادها، تبليغات زودهنگام و ديدار با افراد شاخص است که بايد از آن پرهيز شود چراکه ضمن مضر بودن آن براي سلامت انتخابات، خلاف قانون نيز بوده و فردي که عمل قانون را انجام دهد ازسوي شوراي نگهبان رد صلاحيت خواهد شد.

بادامچيان تحريم‌هاي اعمال شده عليه کشورکان را باعث سازندگي دانست و ادامه داد: تحريم‌هاي موجود عليه کشورمان از ابتداي انقلاب نيز وجود داشته اما هيچ‌گاه نمي‌تواند فعاليت‌هاي کشور را فلج کند.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي تصريح کرد: اگر در اين زمينه نيز بي تدبيري‌هايي وجود داشته بايد با تدبير حل شود و مسئولان وحدت خود را حفظ کنند چراکه تحريم‌ها کاري از پيش نخواهد برد از اين رو توصيه مي‌شود که افراد از جنجال برانگيزي در اين زمينه خودداري کنند.

وي در پايان درباره برنامه‌هاي حزب موتلفه اسلامي براي انتخابات رياست جمهوري آتي گفت: تاکنون موتلفه بر روي شخص خاصي به توافق نرسيده اما از آنجايي که سابقه حدود 50 ساله دارد و افراد خوشنامي همچون شهيد رجايي و باهنر را پرورش داده مايليم کانديداي انتخابات رياست جمهوري آينده نيز يک موتلفه‌اي باشد.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار