سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال با حضور در غرفه باشگاه خبرنگاران گفت: باشگاه خبرنگاران از جمله سایت هایی است که خبرهای آن بروز است.

پرویز مظلومی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: در بخش خبرهای کوتاه بسیار خوب عمل کردید و سایت شما اخبار ورزشی را به طور کامل پوشش می دهد و من از این رسانه رضایت کامل دارم.

وی در خصوص وضعیت تیم افزود: خوشبختانه در حال حاضر استقلال در شرایط خوبی به سر می بردو یکی از تیم های مدعی کسب عنوان قهرمانی است.

مظلوم افزود: این تیم در وضعیت خوبی قرار دارد به شرطی که استقلال از لحاظ مالی نیز حمایت شود وبا وجود وعده هایی در خصوص برطرف کردن این مشکلات اما با این حال این مبالغ پرداخت نشده است.

وی افزود: متأسفانه به دلیل بروز این مشکل بازیکنان استقلال مدت زیادی است که مبلغی از سوی باشگاه دریافت نکرده اند و به همین دلیل چند بازیکن خارجی نیز از این تیم جدا شدند اما زمان آن رسیده است که مسئولان به وعده خود عمل کنند و این در حالی است که در حال حاضر هیچ کس پاسخگو نیست.

وی یاد آور شد: بازیکنان از سال گذشته ریالی دریافت نکرده اند و درحال حاضر ما از باشگاه طلبکاریم و متاسفم که این مشکلات تا کنون برطرف نشده است.

وی در خصوص حضور بازیکنان در تمرینات تیم ملی گفت: اکثر بازیکنان تیم استقلال به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شده اند و آنها 20 روز در اختیار تیم ملی هستند به همین خواسته ای از کی روش دارم که در این مدت بازیکنان را از نظر تاکتیکی تقویت کنند و در این مدت با برطرف کردن نقاط بازی خوبی مقابل ازبکستان انجام دهند و با کسب نتیجه ای مطلوب شرایط صعود ایران به جام جهانی هموارتر شود.

وی در پایان در خصوص عدم حضور در تیم گهر لرستان گفت: عدم قبول هدایت گهر هیچ ارتباطی به مسائل مالی نداشت و تنها به دلیل عدم بر آورده شدن انتظاراتم به این تیم ملحق نشدم ./آق

 

برچسب ها: حاشیه ، مظلومی ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار