گریلو به مناسبت آغاز انتخابات منطقه اي در سيسيل، سه كيلومتر تنگه مسينا به سمت سيسيل را با شنا طي كرده بود که با استقبال خوب مردم مواجه شد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، مردم ایتالیا در پی بحران مالی این کشور اکنون به دنبال احزاب برای جایگزینی احزاب سنتی هستند و اکنون تحلیلگران شاهد ظهور احزاب جدید مانند جنبش «پنج ستاره» به رهبری گریلو بازیگر طنز ایتالیایی هستند که هیچ کس فکر نمی کرد چنین اقبالی داشته باشد.

بر اساس نتایج اولیه، نامزدهاي دو حزب اصلي «دموكرات» و «مردم آزاد» در نظرسنجي ها از اقبال پایینی برخوردارند و از سوی دیگر عدم مشاركت مي تواند بر نتايج اين انتخابات تاثير گذارد چراکه درصد بسیار زیادی از مردم در این انتخابات شرکت نمی کنند .



به دنبال موفقيت حزب تازه تاسيس موسوم به «پنج ستاره » در انتخابات شهرداري هاي ايتاليا، بسياري معتقدند اين حزب نتايج قابل توجهي بدست خواهد آورد چراکه مردم معتقدند رهبران آن به دنبال پیروی از شرکتها و بانکهای بزرگ نیستند.

گریلو رهبر اين حزب به مناسبت آغاز انتخابات منطقه اي در سيسيل و براي جذب هواداران بيشتر، سه كيلومتر تنگه مسينا به سمت سيسيل را با شنا طي كرده بود که با استقبال خوب مردم مواجه شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار