سرمربي تيم وزنه برداري مناطق نفت خيز جنوب گفت: عملکرد خوبی در لیگ داریم ولی نحوه امتیاز دهی به تیم های برتر کاملا اشتباه است.


 محمد رضا کاظمی نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:  در هفته سوم لیگ برتر وزنه برداری  که به میزبانی خودمان انجام شد تیم ما در 5 وزن توانست به مقام اول دست یابد و در سه وزن نتوانستیم به جایگاه اول دست پیدا کنیم ولی با این دستاورد خوب  در هفته سوم ،‌امتیازات تیم مناطق نفت خیز جنوب به صورتی رقم خورد که پس از دو هفته صدر نشینی به مقام دوم تنزل کردیم.
 وی ادامه داد: باشگاه مناطق نفت خیز جنوب به نحوه امتیاز دهی مسابقات لیگ برتر وزنه برداری معترض هستیم و طی نامه ای به فدراسیون و سازمان لیگ اعتراض خود را ار سال کردیم.
کاظمی نژاد تاکید کرد:  در آخرین دسته که رضا عاشوری زاده در دسته  فوق سنگین برای ما وزنه می زد و در پی اتفاق دچار مصدومیت  شد و نتوانست کار را ادامه دهد و از دور مسابقات اوت شد و این امتیاز منفی باعث شد که حتی با عملکرد  سایر وزنه بردارانمان به رتبه دوم لیگ سقوط کنیم.
 وی ادامه داد:  نحوه امتیاز دهی در لیگ  وزنه برداری کاملا اشتباه است و نباید به خاطر یک  ورزشکار که در بعضی از مواقع خاص نمی تواند به مسابقات ادامه دهد تمام تیم را مستحق شکست دانست.
 کاظمی نژاد در مورد اعتراض  مکتوب باشگاه مناطق نفت خیز جنوب به سازمان  لیگ گفت:  باشگاه  مناطق نفت خیز جنوب به سازمان  لیگ  وزنه برداری  نامه ای ارسال کرده است که به اعتراض  ما رسیدگی کنند چون در محاسبه  کردن امتیازات ما اشتباه صورت گرفته است چون از نظر جایگاه ما مقام های بیشتری را نسبت به تیم وزنه برداری ملی حفاری اهواز بدست آوردیم.
وی درمورد قوانین  و امتیاز دهی گفت:  امتیاز دهی  در مسابقات لیگ  وزنه برداری  قدیمی شده است و باید هر چه زودتر آیین نامه این مسابقات  تغییر پیدا کند که حق مسلم یک تیم در لیگ ضایع نشود.
کاظمی نژاد خاطر نشان کرد:  سازمان لیگ باید هر چه زودتر یک جلسه رابا سرپرست های تیم ها داشته باشد تا آیین نامه ای که برای سال های دور است را کاملا اصلاح کند و قوانین  به خوبی تنظیم شود./ق

برچسب ها: محمد ، عملکرد ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار