نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش ها و خدمات دولت احمدی نژاد در زمینه دستیابی به پیشرفت های ایران اسلامی در عرصه های مختلف از جمله انرژی صلح آمیز هسته ای را نباید نادیده گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت الاسلام حبیب برومند امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد افزود: دشمنان نظام به لحاظ آنكه نتوانستند از راه نظامی ضربه ای به ایران اسلامی وارد كنند، جنگ اقتصادی را در پیش گرفته اند و می خواهند با ایجاد اختلال در اقتصاد كشورمان خواسته های غیرقانونی خود را بر ما تحمیل كنند.

وی با اشاره به سیاست های خصمانه و تحریم های ناجوانمردانه آمریكا و كشورهای اروپایی بر ضد جمهوری اسلامی ایران، گفت: با اقتصاد مقاومتی و تحقق منویات مقام عظمای ولایت می توان توطئه ها و تحریم های كشورهای زورگو را مهار كرد.

برومند گرانی و بیكاری را مشكلات مهم كشور و منطقه دانست و از مسوولان خواست ضمن تكریم و تعظیم ارباب رجوع، در رفع مشكلات و نیازهای مردم بیشتر تلاش كنند.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه شركت كشت و صنعت و دامپروری مغان را از بزرگترین و مهم ترین بنگاه های اقتصادی كشور دانست و بر توسعه و حفظ یكپارچگی این شركت تاكید كرد./س

برچسب ها: اردبیل ، خدمات ، و ، تلاشهای ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.