همزمان با هفته ملی خانواده ، بوستان " بهشت مادران " با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ، میزبان گروه های مختلف بانوان است.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  از شهرداری منطقه 3 ، همزمان با هفته ملی خانواده از ششم تا بیستم آبان ماه برنامه های مختلفی  با محوریت خانواده در بوستان بهشت مادران برگزار می شود.
عالیه جواهری مسئول بوستان بهشت مادران برپایی کارگاه های آموزشی ، مسابقات و جشن هایی با موضوعاتی چون "مادر آگاه ، فرزند توانا "، "زن ، جامعه و خانواده " ، "خوشبختی از باورها تا واقعیت ها " ، " مهارت های زندگی " ، " رسانه و خانواده  " ، " بهداشت ، سلامت و تغذیه " ، غربالگری ،تست سلامت و کارگاههای مشاوره فردی و گروهی را از جمله خدمات پیش بینی شده در این ایام عنوان کرد.
جواهری با اشاره به اینکه بوستان بهشت مادران در این هفته میزبان گروههای مختلفی از بانوان مناطق 22 گانه شهر تهران خواهد بود افزود: خانه فرهنگ حورا و خانه سلامت مادر نیز در این بوستان فعال هستند و برنامه هایی را برای هفته ملی خانواده پیش بینی کرده اند.
وی در ادامه تصریح کرد:  علاوه بر فضای باز بوستان که در ایام هفته به بانوان اختصاص دارد سالن ورزشی سرپوشیده این مجموعه نیز در رشته  هایی همچون ایروبیک ، بدمینتون ،یوگا،والیبال ، آمادگی جسمانی ،تنیس ، دفاع شخصی و.... فعال است .
جواهری با اشاره به ساعت کار بوستان ویژه بانوان اظهارداشت : این بوستان از ساعت 5/6 صبح تا 19 عصر روزهای شنبه تا پنج شنبه به بانوان اختصاص دارد و در روزهای جمعه و ایام تعطیل نیز در اختیار خانواده هاست .
مسئول بوستان بهشت مادران با اشاره به استقبال خوب بانوان از این بوستان تصریح کرد: در حال حاضر به طور متوسط حدود 3 هزار نفر به صورت روزانه به این بوستان مراجعه می کنند.
گفتنی است بوستان بهشت مادران با هدف ایجاد فرصت های تفریحی  ،ورزشی، آموزشی ، فرهنگی و اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت بانوان در مساحتی حدود 20 هکتار در  بزرگراه رسالت ، بزرگراه شهید حقانی  ،نبش کاویان غربی به گونه ای طراحی و احداث شده است که بانوان بدون هیچ محدودیتی بتوانند در آن  به تفریح و ورزش بپردازند./ف
برچسب ها: ملی ، خانواده ، بهشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار