تیم فوتبال دانش آموزی ایران، کاپ قهرمانی خود در مسابقات فوتبال مدارس آسیا، را برای ابراز همدردی با خانواده‌های جان باختگان سانحه واژگونی اتوبوس دانش آموزان بروجنی، به این خانواده ها تقدیم کرد.

تیم فوتبال دانش آموزی کشورمان، پس از کسب مقام قهرمانی مسابقات فوتبال مدارس آسیا، کاپ قهرمانی و کسب این عنوان را به خانواده های داغدیده جان باختگان حادثه واژگونی اتوبوس راهیان نور دانش آموزان بروجن تقدیم کردند.

در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا و پس از اهدای کاپ قهرمانی به تیم فوتبال دانش آموزی کشورمان، کاپیتان تیم فوتبال ایران، این قهرمانی را به خانواده های داغدیده و حادثه دیده بروجنی تقدیم کرد.

در طول برگزاری این مسابقات و پس از حادثه تلخ واژگونی اتوبوس دانش آموزان بروجنی و جان باختن 26 دانش آموز و فرهنگی، تیم فوتبال دانش آموزی کشورمان، روی پیراهن های خود، روبان سیاه رنگی را به جهت همدردی با خانواده های این دانش آموزان نصب کرده بود.

تیم فوتبال دانش آموزی کشورمان، در دیدار پایانی چهلمین دوره مسابقات فوتبال مدارس آسیا، با 2 گل، تایلند را شکست داد و قهرمان این دوره از رقابت ها شد.

گفتنی است؛ 450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه سقوط و واژگونی شد که در این حادثه دلخراش، 26 دانش آموز و فرهنگی کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند. تعدادی از مصدومین این سانحه، پس از درمان، مرخص شدند و تعدادی نیز در بیمارستان های آیت اله کاشانی شهركرد و گلستان اهواز بستری هستند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.